iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   mail niet verstuurd (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/85484-mail-niet-verstuurd.html)

reinsld 23-02-11 19:56

mail niet verstuurd
 
beste forumisten,

ik heb de IPhone 3GS 8GB en ik wilde vanmiddag een mailtje sturen. wat ik even niet door had was dat m'n IPhone nog in de vliegtuigmodus stond. dit hoeft op zich geen probleem te zijn maar ik klikte op verzenden en daarna gelijk op de thuisknop. daarna ben ik gelijk naar instellingen gegaan en heb de vliegtuigmodus uitgezet. daarna ben ik gelijk weer naar mijn mail gegaan en toen ik daar was zag ik niet (zoals volgens mij gebruikenlijk) verzenden 1 van1 staan maar hij begon gelijk met ontvangen 1van3ik heb dit bericht nergens in mijn mailbox terug gevonden. ik heb geen concepten open staan en in verstuurd staat hij ook niet. ook op de hotmail website vind ik hem nergens meer terug. :mad:

heeft iemand nog een manier om hem terug te vinden?

of een andere truc?

Met Vriendelijke groet,
ReinSLD

apotheosis 23-02-11 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reinsld (Bericht 645350)
beste forumisten,

ik heb de IPhone 3GS 8GB en ik wilde vanmiddag een mailtje sturen. wat ik even niet door had was dat m'n IPhone nog in de vliegtuigmodus stond. dit hoeft op zich geen probleem te zijn maar ik klikte op verzenden en daarna gelijk op de thuisknop. daarna ben ik gelijk naar instellingen gegaan en heb de vliegtuigmodus uitgezet. daarna ben ik gelijk weer naar mijn mail gegaan en toen ik daar was zag ik niet (zoals volgens mij gebruikenlijk) verzenden 1 van1 staan maar hij begon gelijk met ontvangen 1van3ik heb dit bericht nergens in mijn mailbox terug gevonden. ik heb geen concepten open staan en in verstuurd staat hij ook niet. ook op de hotmail website vind ik hem nergens meer terug. :mad:

heeft iemand nog een manier om hem terug te vinden?

of een andere truc?

Met Vriendelijke groet,
ReinSLD

Geen idee maar stuur de mail gewoon opnieuw dan?

crunch81 23-02-11 22:43

Vind ik ook, mail opnieuw sturen, maar toch blijf ik nieuwschierig waarom dit bericht weg is.

Als je geen netwerk hebt dan blijft het bericht in concepten staan.
Als je wel een netwerk hebt dan komt het bericht in verzonden te staan.

Toch vind ik het vreemd......

apotheosis 23-02-11 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crunch81 (Bericht 645399)
Vind ik ook, mail opnieuw sturen, maar toch blijf ik nieuwschierig waarom dit bericht weg is.

Als je geen netwerk hebt dan blijft het bericht in concepten staan.
Als je wel een netwerk hebt dan komt het bericht in verzonden te staan.

Toch vind ik het vreemd......

Daar heb je gelijk in maarja, ik zou me daar niet druk inmaken en de mail gewoon nog eens sturen enz....
Het zou niet mogen maar technologie is leuk en mooi maar er kan altijd wel eens iets fouts lopen zeker als deze soms niet op de correcte manier word gebruikt, ben ik ook al tegen gekomen, te snel en teveel in ene keer willen doen en maar op de knopkes duwen ;).

reinsld 23-02-11 22:55

Mensen bedankt voor de reacties.
De mail die ik stuurde was ongeveer 3 A4 tjes vol maar ik denk dat er niets anders opzit als weer helemaal opnieuw beginnen.
Bedankt voor het meedenken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.