//

mail niet verstuurd

mail niet verstuurd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste forumisten, ik heb de IPhone 3GS 8GB en ik wilde vanmiddag een mailtje sturen. wat ik even niet door had was dat m'n IPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-02-11, 20:56
reinsld reinsld is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard mail niet verstuurd

beste forumisten,

ik heb de IPhone 3GS 8GB en ik wilde vanmiddag een mailtje sturen. wat ik even niet door had was dat m'n IPhone nog in de vliegtuigmodus stond. dit hoeft op zich geen probleem te zijn maar ik klikte op verzenden en daarna gelijk op de thuisknop. daarna ben ik gelijk naar instellingen gegaan en heb de vliegtuigmodus uitgezet. daarna ben ik gelijk weer naar mijn mail gegaan en toen ik daar was zag ik niet (zoals volgens mij gebruikenlijk) verzenden 1 van1 staan maar hij begon gelijk met ontvangen 1van3ik heb dit bericht nergens in mijn mailbox terug gevonden. ik heb geen concepten open staan en in verstuurd staat hij ook niet. ook op de hotmail website vind ik hem nergens meer terug.

heeft iemand nog een manier om hem terug te vinden?

of een andere truc?

Met Vriendelijke groet,
ReinSLD
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-11, 23:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reinsld Bekijk bericht
beste forumisten,

ik heb de IPhone 3GS 8GB en ik wilde vanmiddag een mailtje sturen. wat ik even niet door had was dat m'n IPhone nog in de vliegtuigmodus stond. dit hoeft op zich geen probleem te zijn maar ik klikte op verzenden en daarna gelijk op de thuisknop. daarna ben ik gelijk naar instellingen gegaan en heb de vliegtuigmodus uitgezet. daarna ben ik gelijk weer naar mijn mail gegaan en toen ik daar was zag ik niet (zoals volgens mij gebruikenlijk) verzenden 1 van1 staan maar hij begon gelijk met ontvangen 1van3ik heb dit bericht nergens in mijn mailbox terug gevonden. ik heb geen concepten open staan en in verstuurd staat hij ook niet. ook op de hotmail website vind ik hem nergens meer terug.

heeft iemand nog een manier om hem terug te vinden?

of een andere truc?

Met Vriendelijke groet,
ReinSLD
Geen idee maar stuur de mail gewoon opnieuw dan?
  #3  
Oud 23-02-11, 23:43
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Vind ik ook, mail opnieuw sturen, maar toch blijf ik nieuwschierig waarom dit bericht weg is.

Als je geen netwerk hebt dan blijft het bericht in concepten staan.
Als je wel een netwerk hebt dan komt het bericht in verzonden te staan.

Toch vind ik het vreemd......
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #4  
Oud 23-02-11, 23:47
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crunch81 Bekijk bericht
Vind ik ook, mail opnieuw sturen, maar toch blijf ik nieuwschierig waarom dit bericht weg is.

Als je geen netwerk hebt dan blijft het bericht in concepten staan.
Als je wel een netwerk hebt dan komt het bericht in verzonden te staan.

Toch vind ik het vreemd......
Daar heb je gelijk in maarja, ik zou me daar niet druk inmaken en de mail gewoon nog eens sturen enz....
Het zou niet mogen maar technologie is leuk en mooi maar er kan altijd wel eens iets fouts lopen zeker als deze soms niet op de correcte manier word gebruikt, ben ik ook al tegen gekomen, te snel en teveel in ene keer willen doen en maar op de knopkes duwen .
  #5  
Oud 23-02-11, 23:55
reinsld reinsld is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Mensen bedankt voor de reacties.
De mail die ik stuurde was ongeveer 3 A4 tjes vol maar ik denk dat er niets anders opzit als weer helemaal opnieuw beginnen.
Bedankt voor het meedenken
Reageren

Labels
hotmail, mail



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email wordt niet verstuurd vandelangerak iPhone algemeen 5 22-03-11 12:24
Antwoord op Mail verstuurd vanuit Outlook my00 iPad algemeen 8 18-02-11 15:10
prullenbak en verstuurd niet aanwezig pironne iPhone algemeen 10 29-08-10 20:48
Vreemde adressen boven aan mail verstuurd via iphone. (hotmail) zoals blabla.phx.gbl Robert171 iPhone algemeen 4 14-03-10 18:03
E-mail lezen verstuurd aan mij vanaf een hotmail account woei iPhone algemeen 1 13-10-09 11:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:50.