//

Blijft vasthangen bij ontgrendelen.

Blijft vasthangen bij ontgrendelen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wou mijn iphone ontgrendelen, en deze bleek niet te reageren.. Hij is compleet blijven hangen tijdens het ontgrendelen. Hij doet niets als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-02-11, 01:04
ruud198 ruud198 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Exclamation Blijft vasthangen bij ontgrendelen.

Hallo,

Ik wou mijn iphone ontgrendelen, en deze bleek niet te reageren.. Hij is compleet blijven hangen tijdens het ontgrendelen. Hij doet niets als ik gebeld wordt (wel een overgangstoon op de telefoon waarmee ik naar mijn telefoon bel), kan hem niet uitzetten, reageert niet als ik op de geluidsknop of "mute-knop" duw, als ik hem aansluit op de computer reageren beiden niet (laptop als iphone niet), als ik hem in de oplader steek doet hij ook niets.

Iemand?

Alvast bedankt,

Ruud
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-11, 07:55
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruud198 Bekijk bericht
Hallo,

Ik wou mijn iphone ontgrendelen, en deze bleek niet te reageren.. Hij is compleet blijven hangen tijdens het ontgrendelen. Hij doet niets als ik gebeld wordt (wel een overgangstoon op de telefoon waarmee ik naar mijn telefoon bel), kan hem niet uitzetten, reageert niet als ik op de geluidsknop of "mute-knop" duw, als ik hem aansluit op de computer reageren beiden niet (laptop als iphone niet), als ik hem in de oplader steek doet hij ook niets.

Iemand?

Alvast bedankt,

Ruud
Al een harde reset geprobeerd?? Home knop en Aan/uit knop samen indrukken en vasthouden totdat toestel uit gaat. Daarna opnieuw aanzetten en kijken wat er gebeurt.
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #3  
Oud 25-02-11, 09:27
ruud198 ruud198 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard Opgelost!

Probleem opgelost! Telefoon moest wel leeg gaan.. gewacht tot deze helemaal leeg was (duurde lang.. want je kon natuurlijk niet zien hoe vol de batterij was), vervolgens in de oplader gestoken en tadaa hij deed het weer.. mocht het nog eens voorkomen probeer ik die hard reset uit te voeren.. mocht dat resultaat op leveren laat ik het wel weten.

Operafreak bedankt voor de reactie!

mvg,

Ruud
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi vervangt 3G pas bij ontgrendelen Wouteronline55 Wi-Fi 5 21-11-10 21:15
Probleem bij Ontgrendelen Dudesome Archief 2 09-11-08 10:20
iphone1 blijft vasthangen, niets reageert Delphii iPhone algemeen 5 15-07-08 18:58
Melding om simkaart te ontgrendelen elke keer bij opstarten Ivo9 Archief 4 11-05-08 18:25
elding om simkaart te ontgrendelen elke keer bij opstarten[/B] Ivo9 Archief 2 11-05-08 18:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.