//

Achterkant iPone 4 kapot

Achterkant iPone 4 kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben in het bezit van een iPhone 4 16GB en sinds kort lijk ik een probleem te hebben met de achterkant van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-11, 12:46
Mleuter Mleuter is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard Achterkant iPone 4 kapot

Beste mensen,

Ik ben in het bezit van een iPhone 4 16GB en sinds kort lijk ik een probleem te hebben met de achterkant van mijn iPhone.

Als ik op de achterzijde van de iPhone aan de rechterkant van het glas druk (vanaf het midden tot de zijkant) dan hoor ik een 'klikkend' geluid.
Het lijkt alsof er een kiertje zit tussen het glas op de achterzijde en de behuizing.

Ik heb geen idee hoe dit probleem is ontstaan. Ik heb mijn iPhone in het begin 1 keer laten vallen maar toen was er niets aan de hand op een kleine beschadiging op de bovenkant na. Nu sinds 2 weken heb ik met dit probleem te kampen.

Zijn er meer mensen die dit probleem ook hebben of hebben gehad? en wat is jullie ervaring met het opsturen naar aplle en de afhandeling daarvan?

Ik hoor graag van jullie!

Mvg,

Maarten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
achterkant kapot iphone4 verhagen Archief 4 12-11-10 08:10
Goedkoopste iPone abonnement Dutchskill Koopinformatie Nederland 1 18-05-10 21:45
Muziek op ipone vivitje Archief 2 13-07-09 21:26
Verbindgsprobleem Ipone 3G na upgrade 2.1 berommen iPhone algemeen 1 18-09-08 13:54
Ipone voor mij! icam0 Archief 1 15-02-08 17:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:18.