//

Bij Instellingen staat geluid op 'uit'

Bij Instellingen staat geluid op 'uit' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik bij Instellingen het deel 'Geluid' aanklik staat er direct boven aan vermeld: 'Geluid uit'. Als ik dat uitprobeer, bijv. door mezel te bellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-11, 13:28
omejoop38 omejoop38 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Almelo
Berichten: 25
Standaard Bij Instellingen staat geluid op 'uit'

Als ik bij Instellingen het deel 'Geluid' aanklik staat er direct boven aan vermeld:
'Geluid uit'.
Als ik dat uitprobeer, bijv. door mezel te bellen met een ander toestel, komt er inderdaad geen geluid. Het is kennelijk een algehele uitschakeling
Waar kan ik dat weer op 'aan' zetten ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-11, 13:57
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Chek de knop linksboven aan de zijkant van je toestel. Trek de knop naar de scherm toe.Het zou daar aan kunnen ligen.Was bij mij enkele keer gebeurd ongemerkt.De rest werkt gewoon maar zonder belsignaal.
  #3  
Oud 01-03-11, 14:14
markzijlstra markzijlstra is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 102
Standaard

Onder die optie "geluid uit" staat enkel of je het toestel wil laten trillen of niet wanneer deze op de stilstand staat. De stilstand kan zoals bovenstaand ingeschakeld worden. Wil je dat je telefoon ook niet trilt als het geluid aanstaat dien je trillen onder de optie "Geluid uit" uit te vinken.

Het is dus als het ware een toepassing van het knopje aan de zijkant van je toestel: stil met óf zonder trillen.
__________________
iPhone US-> iPhone 3G 8GB-> iPhone 3GS 16GB-> iPhone 4 16GB... iMac 27'' 3.2ghz 8gb ram... iPad Wi-Fi 16GB
  #4  
Oud 02-03-11, 09:48
omejoop38 omejoop38 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Almelo
Berichten: 25
Standaard

Dank voor de tips, het werkt
Groet,
Joop Vrielink
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone geluid uit bij draaien copyfile iPhone algemeen 9 13-03-11 21:29
Geen geluid uit speaker (bij het oor) Pizza Luigi iPhone algemeen 0 23-08-10 20:20
Bij Landscape Apps zou het geluid uit rechter speaker moeten komen. jwtd iPhone Apps 4 29-04-10 12:22
als geluid aan staat trilt ie bij elke beweging? leonhajenius iPhone algemeen 5 13-08-09 00:25
geluid verdwijnen uit instellingen atboz iPhone algemeen 7 22-07-09 16:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:59.