//

blijf hangen op i tunes maar zie wel netwerk??

blijf hangen op i tunes maar zie wel netwerk?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik ben nieuw op dit forum dus sorry voor als ik verkeerd zit, ik heb een i phone 2g(zilveren achterkant) gekocht die bleef ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-11, 04:11
vin1976 vin1976 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard blijf hangen op i tunes maar zie wel netwerk??

Beste mensen, ik ben nieuw op dit forum dus sorry voor als ik verkeerd zit, ik heb een i phone 2g(zilveren achterkant) gekocht die bleef hangen op het apple logo (ik dacht dat los ik wel even op) en deze naar veel googlen dmv dfu modus gereset in i tunes dat ging voor mijn doen al goed maar nu blijft ie hangen op het i tunes logo en noodoproepen het gekke is dat er wel links boven in beeld nl kpn en het ontvangst staat hopelijk kunnen jullie mij helpen want zie het niet meer zitten. groetjes vincent
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-03-11, 09:53
Jitse's schermafbeelding
Jitse Jitse is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 182
Standaard

Dus als ik het goed begrijp heb je het Connect to iTunes-scherm, maar wel een statusbar (met operator, tijd en batterijindicatie)
  #3  
Oud 02-03-11, 17:17
vin1976 vin1976 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

hallo Jitse klopt ik zie wel een statusbar met idd operator,tijd,en batterijindicatie dat vind ik zo vreemd ik hoor graag van je mvg vincent
  #4  
Oud 01-06-11, 15:47
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

simlock erop toevallig?
Kun je testen door een sim er in te doen waar geen pin code op zit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G Mobistar (BE) geen telefoon netwerk maar wel 3G hi-tech Orange 1 05-01-13 02:20
wel Wi-Fi netwerk maar geen internet verbinding? Marc Doorakkers Archief 1 06-05-08 22:50
Blijf hangen op Apple logo papa-joeri Unlock [archief] 2 09-02-08 18:19
Ik zie updaten niet zitten maar wil t wel zeppo Unlock [archief] 6 05-02-08 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.