//

iphone springt af en toe op zwart en doet het daarna gewoon weer

iphone springt af en toe op zwart en doet het daarna gewoon weer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn Iphone 3G 16GB springt af en toe op zwart. Hij doet het gewoon maar plots dus niet meer. Het scherm is dan zwart of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-03-11, 17:35
degrootrik degrootrik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard iphone springt af en toe op zwart en doet het daarna gewoon weer

mijn Iphone 3G 16GB springt af en toe op zwart. Hij doet het gewoon maar plots dus niet meer. Het scherm is dan zwart of het apple logo is te zien. Dit kan een minuut duren of soms wel een uur. Ik kan dan niks doen. Geen knop werkt, geen reset mogelijk. Plots springt ie gewoon weer aan en kan ik verder waar ik gebleven was. Hoef niet opnieuw in te loggen of te sliden. Heb alles al 2 x keer hersteld via de mac maar het probleem blijft. Dit gebeurt zeker 15 keer per dag

Iemand een idee wat het is en natuurlijk een oplossing

groet Rik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-03-11, 14:51
graafotter graafotter is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Alles origineel.
Al vele malen een complete herstel moeten uitvoeren of inderdaad wachten ook wel 1 uur dan weer 10 minuten..
hoor graag wat hier aan te doen is...

groet, Harmen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe accu iphone doet het weer maar start niet op vankraay iPhone algemeen 11 18-06-10 20:04
iPhone: iPhone gecrashed, daarna lukt het me niet meer om te jailbreaken molukker87 Jailbreak 5 05-05-10 15:20
iPhone: 2.0.2 uit, 2.0.1 updaten en daarna weer jailbreak Vigoroso Jailbreak 4 21-08-08 01:43
Springt weer terug naar springboard mahonie007 Archief 4 01-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:23.