//

Nieuwe Iphone4 krom!!Wat nu??

Nieuwe Iphone4 krom!!Wat nu?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Dus... heb op 26/10/'10 eindelijk mijn bestelling binnen, Iphone is er! 26/12/'10 vraagt vriend om gsm is te mogen bezien uit interesse en zegt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-03-11, 01:37
Iphoneall Iphoneall is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Belgie
Berichten: 4
Exclamation Nieuwe Iphone4 krom!!Wat nu??

Hallo,

Dus... heb op 26/10/'10 eindelijk mijn bestelling binnen, Iphone is er!

26/12/'10 vraagt vriend om gsm is te mogen bezien uit interesse en zegt me dat gsm gewoonweg krom staat! Zelf nog nooit opgemerkt maar gewoonweg ook onmogelijk zou ik denken vermits Apple uitpakt met 5x sterkere legering van staal en de sterkere legering van het glas!

27/12 doe ik de gsm dan binnen en zie gsm meer als 2 maand niet!
Ondertussen al veel gebeld van hoe zit het nu en ... ja meneer volgende week miss... niet dus...
Vorige week bel ik dan nog maar eens voor de X-ste keer en wordt er mij meegedeeld dat het niet onder garantie valt! Rede is dat gsm al meer als maand was geactiveerd! Ondertussen heb ik gsm al terug in mijn bezit maar is er niets gefixt!

Kan er iemand zeggen of dit überhaupt wel kan!!??
Volgens mij kan je gsm niet plooien over ribbe zoals op foto zonder glas te breken,beschadigen!

Als er iemand hiermee raad weet ik heb al heel het internet afgeschuimd maar nog geen 1 vergelijkbaar geval gevonden of ook nog maar iets dat in de buurt komt!

Alvast merci
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Foto209.jpg‎ (37,6 KB, 225x gelezen)
Bestandstype: jpg Foto217.jpg‎ (31,5 KB, 225x gelezen)
Bestandstype: jpg Foto204.jpg‎ (18,4 KB, 172x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-03-11, 02:17
Crazydriver Crazydriver is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Wateringen
Berichten: 21
Standaard

misschien consumentenbond of radar raadplegen wat te doen?
  #3  
Oud 04-03-11, 07:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crazydriver Bekijk bericht
misschien consumentenbond of radar raadplegen wat te doen?
Niet iedereen woont in Holland en de TS is zo iemand

@Iphoneall

Dat kromtrekkken is wel mogelijk. Het is de LiPo accu die de geest aan het geven is, zich dan opblaast en de iPhone krom trekt.

De gasdruk in een beschadigde LiPo kan zo hoog worden dat de achterkant van de iPhone opengedrukt wordt.
  #4  
Oud 04-03-11, 08:28
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Geen garantie omdat de iPhone al meer dan een maand geactiveerd is? Bizar. Dan zou dus alleen een niet geactiveerde iPhone onder de garantie vallen en/of zou er maximaal een maand garantie op zitten?
Krom trekken van een iPhone hoort niet en, zeker ook als de oorzaak is wat hierboven wordt gezegd, valt wel degelijk onder de garantie. Ga op je strepen staan en laat je niet afschepen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 04-03-11, 08:50
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat het glas niet breekt kan wel degelijk: het is gorilla glas wat extreem buigbaar is. Apple heeft filmpjes ervan laten zien hoe dit glas in een soort bankschroef een aantal cm kan buigen zonder te breken. Opzich werkt dat wel in je voordeel denk ik, want als je glas door het buigen geknapt zou zijn heb je en een kapot of slecht werkend scherm en zou Apple je kunnen verwijten dat je er met een vrachtwagen overheen gereden hebt. Nu lijkt alles erop dat jij je iPhone gewoon netjes gebruikt hebt, zonder verdere user abuse.... Je moet dit niet pikken en terug gaan en dit niet accepteren. Gewoon weer naar buiten gaan en hem 'binnen brengen'
  #6  
Oud 04-03-11, 09:37
Iphoneall Iphoneall is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Belgie
Berichten: 4
Standaard

Merci voor de reacties ik ga zeker verder gaan en me zeker niet laten afschepen! Enigste probleem hier in België is blijkbaar dat alles via Mobistar gaat en niet rechtstreeks Apple ! Hoop idd dat ik alsnog een nieuwe krijg! Hou je op de hoogte! Thx
  #7  
Oud 04-03-11, 09:44
Iphoneall Iphoneall is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Belgie
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Niet iedereen woont in Holland en de TS is zo iemand

@Iphoneall

Dat kromtrekkken is wel mogelijk. Het is de LiPo accu die de geest aan het geven is, zich dan opblaast en de iPhone krom trekt.

De gasdruk in een beschadigde LiPo kan zo hoog worden dat de achterkant van de iPhone opengedrukt wordt.
Zou dan niet heel de glazen plaat los komen? Is enkel links boven juist bij volumeknoppe! :-s en om op zo een kleine afstand te buigen over de ribbe?
  #8  
Oud 06-03-11, 14:37
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Lijkt mij ook absoluut een fabricage fout!!!!

Wel apart dat je dit niet dag 1 al zag, ik heb hem in de Apple Store zelf helemaal bekeken 2 seconden na dat ik afgerekend had. Precies om zo'n rede.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #9  
Oud 07-03-11, 01:56
Iphoneall Iphoneall is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Belgie
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Lijkt mij ook absoluut een fabricage fout!!!!

Wel apart dat je dit niet dag 1 al zag, ik heb hem in de Apple Store zelf helemaal bekeken 2 seconden na dat ik afgerekend had. Precies om zo'n rede.
Idd is niet echt slim geweest van mij! Gewoon supper happy dat ik hem eindelijk had en direct in hoes gestoken!Mja komt nu wel ff *** uit natuurlijk! Morgen 2 aangetekende brieven opsturen met verwijzing naar BW art 1649 en dan afwachten op response!
  #10  
Oud 10-03-12, 15:47
kobes kobes is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard

mijn iphone is krom naar de andere kant
  #11  
Oud 12-03-12, 14:10
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Ze kunnen bij Apple ook erop geven dat het toestel in een broekzak heeft gezeten.
Ook zon stunt om onderuit de garantie te komen.
Let maar op bij elke smartphone staat in de handleiding niet in broekzakken stoppen etc
Zeg niet dat het gebeurd is maar daar geven ze 9/10 x wel op.
  #12  
Oud 13-03-12, 10:33
tiger1333 tiger1333 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 85
Standaard

Het is verstandig om de iPhone eerst te laten controleren bij een lokaal reparatiecentrum om te kijken of de vochtindicatoor op de dockconnector niet is verkleurd. Wanneer deze wel is verkleurd zal de iPhone direct worden afgewezen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Schade aan je iPhone4, wat nu? jadcoffy iPhone algemeen 3 17-04-11 20:42
raar lichtvlekje in scherm nieuwe iphone4 Roobster7780 iPhone algemeen 2 07-03-11 17:13
nieuwe iphone4 blijft hangen op ituneslogo gieleke6 iPhone algemeen 0 29-12-10 22:14
Grote problemen bij nieuwe iPhone4 justtouch Archief 1 24-06-10 11:18
Nieuwe computer, nieuwe iTunes, wat nu? Vark iTunes 16 14-09-08 00:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:47.