iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   3GS - 4 of gewoon niet? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/86200-3gs-4-gewoon-niet.html)

basicboy 07-03-11 17:03

3GS - 4 of gewoon niet?
 
Hallo allemaal,

Mijn voorkeur gaat uit naar een iPhone 4, maar deze zijn alleen te krijgen met 2 jarige abo's of tegen veel bijbetaling. Nu kan ik via t-mobile een 3GS kosteloos kan krijgen bij een redelijk goedkoop 1 jarig abo.

Is het nog de moeite waard om de 3GS te kopen of moet ik als ik de 4 te duur vind gewoon lekker een nokia ofzo halen?

Hoop dat jullie mij iets verder kunnen helpen.

PS: Heb nu een BB9700, maar kan daar niet aan wennen.

Avenged 07-03-11 17:25

Wachten op de iPhone 5. ;)

Guest-20180925190238 07-03-11 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Avenged (Bericht 648815)
Wachten op de iPhone 5. ;)

Ja, die krijg je met heel weinig bijbetaling :d

Wilders4ever 07-03-11 17:56

Iphone 4 wordt met de dag duurder...duss als elke dag dat je hem niet neemt is weer een dag waar je geld had kunnen besparen. :d

vuurvreter 07-03-11 18:07

En zeker geen T-Mobile nemen.

basicboy 07-03-11 18:43

Is T-mobile nog steeds zo slecht dan nu? Ik heb nu een BB 9700 abo bij deze mensen en af en toe alleen GPRS en geen 3G thuis, maar verder niet ontevreden over.

vuurvreter 07-03-11 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door basicboy (Bericht 648837)
Is T-mobile nog steeds zo slecht dan nu? Ik heb nu een BB 9700 abo bij deze mensen en af en toe alleen GPRS en geen 3G thuis, maar verder niet ontevreden over.

Je schrijft zelf het probleem al, ja T-M is nog steeds slecht.

Ik zit nu op het KPN netwerk bij Wireless Circle en dat is 100% beter.

RebornVampie 07-03-11 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 648898)
Je schrijft zelf het probleem al, ja T-M is nog steeds slecht.

Ik zit nu op het KPN netwerk bij Wireless Circle en dat is 100% beter.

Uit persoonlijke interesse. Als je in het buitenland belt/internet. Valt dat binnen of buiten de bundel? Hoe heb je het gedaan met de verzekering? Kan het via KPN? Ik zie namelijk dat het een bedrijf vanuit telfort is.

Het ziet er best interessant uit!

vuurvreter 07-03-11 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RebornVampie (Bericht 648938)
Uit persoonlijke interesse. Als je in het buitenland belt/internet. Valt dat binnen of buiten de bundel? Hoe heb je het gedaan met de verzekering? Kan het via KPN? Ik zie namelijk dat het een bedrijf vanuit telfort is.

Het ziet er best interessant uit!

Buitenland valt volgens mij altijd buiten de bundel, althans bij de meeste providers. Ik heb hem niet verzekerd, omdat ik hem via marktplaats hebt gekocht. Maar verzekeren kan je hem volgens mij direct na de aanschaf bij bijv een telcom zaak zoals de belcompany waar ik altijd erg goed ben geholpen.

jap74 08-03-11 09:50

Door je vraag op dit forum te plaatsen krijg je de reactie die te verwachten is. Altijd gaan voor het nieuwste. Dit forum druipt van de cognitieve dissonantie.

Maar ik denk dat jij je af moet vragen hoe ver je budget rijkt. Als je nu een 1 jarig t-mobile abonnement kan afsluiten incl 3GS, lijkt me dat een prima deal (geen enkele provider is goed op dit moment. De ene is te duur, de ander slechte dekking, enz). Kan je volgend jaar je 3GS weeg verkopen en gaan voor de iPhone 5 (als je dan op dit forum dezelfde vraag stelt, krijg je antwoord dat je voor de iPhone 6 moet gaan).

Ook zou ik eens kijken wat je nog krijgt voor je BB. Misschien kun je dat geld gebruiken om een iPhone 4 te kopen.

Een Nokia zou ik zeker niet nemen. Volgens mij loopt Nokia hopeloos achter als het gaat om smartphones (maar wederom, slechte vraag om te stellen aan iPhone gebruikers).

Guest-20180925190238 08-03-11 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jap74 (Bericht 648990)
Door je vraag op dit forum te plaatsen krijg je de reactie die te verwachten is. Altijd gaan voor het nieuwste. Dit forum druipt van de cognitieve dissonantie.

Maar ik denk dat jij je af moet vragen hoe ver je budget rijkt.

Wauw! Wat een moeilijk woord :rolleyes:

Maar hoever het budget van een rijke TS reikt weten wij natuurlijk niet :d

Schijn 08-03-11 13:23

Mag ik vragen via welke je een gratis 3gs bij krijgt icm met een redelijk goedkoop abbo?

jap74 08-03-11 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 648992)
Wauw! Wat een moeilijk woord :rolleyes:

Maar hoever het budget van een rijke TS reikt weten wij natuurlijk niet :d

Phoei...dat ziet er slecht uit voor mij. :O Een lelijke fout en een terechte tik op de vingers.

Ondanks het moeilijke woord is het wel een grappige materie. Ik maak me er zelf zo vaak schuldig aan....

Guest-20180925190238 08-03-11 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jap74 (Bericht 649127)
Ondanks het moeilijke woord is het wel een grappige materie. Ik maak me er zelf zo vaak schuldig aan....

"Innerlicher Zwiespalt beim treffen einer Entscheidung oder Wahl" (Freud) ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:23.