//

Iphone 3gs Geen data voor achtergrond programma's

Iphone 3gs Geen data voor achtergrond programma's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb sinds eergisteren een iphone 3GS overgekocht, Deze was gejailbreaked en vervolgens met de ipad baseband geflashed. 6.15.00. Nou heb ik na veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-03-11, 00:41
Sheonis Sheonis is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard Iphone 3gs Geen data voor achtergrond programma's

Hey,

ik heb sinds eergisteren een iphone 3GS overgekocht,
Deze was gejailbreaked en vervolgens met de ipad baseband geflashed. 6.15.00.

Nou heb ik na veel stoeien uitgevonden hoe je hem untethered aan de gang krijgt (yay) Alles lijkt op en top te functioneren op 1 vrijwel belangrijk ding... geen internet voor applicaties die op de achtergrond draaien. Dat wil zeggen:
Mijn iphone checked niet automatisch naar mail (staat wel ingesteld)
Whatapp ontvangt geen berichten tenzij ik whatsap opstart.
Als ik skype aan zet, ik plaats 'n gesprek en wil gebruik maken van dat geweldige multitasking systeem en druk op de home knop. bam gesprek weg.

Er lijkt dus voor de apps geen mogelijkheid te bestaan om verbinding te maken met internet als ze niet open staan. dit is zowel over 3g als over Wi-Fi.

Ik heb via pwnage tool een custom OS aan gemaakt, daarin aangegeven dat hij al geactiveerd moet zijn.
Aan gezien er nog geen downgrade is is dit volgens mij ook de de enige manier om de iphone op het moment te laten functioneren.

Nou is mijn vraag weet iemand hier meer van af? hoe kan ik ervoor zorgen dat me mail weer mail gaat checken zonder dat ik mail open, whatsapp skype enz....

thnx alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-11, 13:32
Jazpir Jazpir is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem..

Ik zou het echt niet weten

Edit:

Mijn berichtgeving stond niet aan.
Ga naar instellingen -> Berichtgeving -> Whatsapp en daar kan je dan alles aanzetten.

Hoop dat dit voor jouw werkt.

Laatst gewijzigd door Jazpir; 08-04-11 om 16:16.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
programma's op achtergrond uitschakelen tijjani iPhone algemeen 9 16-12-10 19:32
Data-Block (Geen data over telefoon netwerk) JajeBlade Jailbreak apps en thema's 3 03-07-10 23:21
geen baterij procenten & custom achtergrond na herstellen 3GS Donny44 iPhone algemeen 2 09-07-09 23:39
Betalen voor data ondanks geen gebruik debz iPhone algemeen 3 17-07-08 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.