iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Als nee nee is, doe er dan wat mee, Apple !!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/86417-nee-nee-doe-mee-apple.html)

Timelord 10-03-11 12:32

Als nee nee is, doe er dan wat mee, Apple !!!
 
Gisteren gelezen dat mijn Ipot Touch 2gnd niet meer in aanmerking komt voor
OS 4.03.

Ok, het zij zo, kan ik mee leven, maar ik hoop toch echt van harte, dat ik nu óók verlost ben van dat irritante "klik voor akkoord" gedoe als Itunes weer eens geupdate is !.

Ik heb immers niks aan een nieuwe gehypte Itunes (te oude Ipod), dus val me er dan ook niet steeds mee lastig.

BartB 12-03-11 21:38

Gehypte iTunes? Omdat jij er niks mee kunt is het een gehypte iTunes? Beetje de pest in dat je ouwe meuk niet meer wordt ondersteund? Get over it.

Timelord 13-03-11 09:52

Ja gehypte, of wil jij beweren dat alle vebeteringen ook ECHT verbeteringen zijn ?

Als je dat beweert, zet dan eens je oogkleppen af. :d

crunch81 13-03-11 10:30

Hoe vaak komt dat "klik voor akkoord" langs? En wat is er erg aan door er een keer op de drukken?

BartB 13-03-11 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timelord (Bericht 650883)
Ja gehypte, of wil jij beweren dat alle vebeteringen ook ECHT verbeteringen zijn ?

Als je dat beweert, zet dan eens je oogkleppen af. :d

Nogmaals: get over it. Waar zeg ik dat het allemaal verbeteringen zijn? Kennelijk is de nieuwe versie van iTunes ergens voor nodig, onder andere om functies in OS4.3 te ondersteunen. Ik vind nog steeds dat je volkomen overspannen loopt te blaten over een "Akkoord"-knopje waar je op moet drukken. Big f'ing deal.

Ik installeer 4.3 op mijn iPhone en dus een nieuwe iTunes omdat ik er van uitga dat er verbeteringen in zullen zitten, fouten zijn opgelost etc. Ik ga hier toch ook niet lopen janken dat ik niets met thuisdelen wil, dat ze "Genius" er van mijn part uit mogen slopen of dat Apple-TV mij aan mijn kont zal roesten? Het is maar een stukje software hoor, ze vragen niet of je je levensstijl wilt aanpassen...

Timelord 13-03-11 11:10

Als ik een app aanklik om te installeren, ga ik uit het programma naar Safari, alwaar het soms heel lang duurt vooraleer ik eens beeld krijg en dan moet ik daar ergens op akkoord klikken en dan weer terug naar de appstore om opnieuw dat programma te installeren.
Ging dit allemaal vlekkeloos, dan was er geen probleem, echter........

Maar goed, ik zal jullie niet langer lastig vallen, voor je het weet beschadig ik jullie tere zieltjes.

wesselc 23-03-11 16:12

Ik snap wat je bedoelt timelord, erg frustrerend.

Jazzamataz 23-03-11 16:55

Dit gebeurt toch alleen maar als de algemene voorwaarden veranderd zijn?

Dat is niet per definitie met een nieuwe versie van iTunes.

Timelord 24-03-11 07:56

O, dan heb ik misgedacht. :o


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:16.