//

Eindelijk de beste iPhone 4 kloon!!

Eindelijk de beste iPhone 4 kloon!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch maar deze voor me dochter gekocht, staat op de website Replica Phones De prijs is 230,- maar is een zeer goede, heeft echt glas ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-03-11, 16:38
sciphone sciphone is offline
Banned
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 19
Standaard Eindelijk de beste iPhone 4 kloon!!

Toch maar deze voor me dochter gekocht, staat op de website Replica Phones

De prijs is 230,- maar is een zeer goede, heeft echt glas aan de achterkant en het scherm is ook van echt glas, snelle touche, heeft flascamera, front camera, en heel netjes gemaakt, roestvrije staal, kortom precies het originele,

Heeft heel wat functies, me dochter is er blij mee
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-11, 17:48
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Toen ik 12 was had ik ook zo'n kloon. Na 10 dagen was ik hem echt beu. Hij was traag geworden, batterij ging geen halve dag meer mee, Wi-Fi werkte niet meer etc. Dan maar effe gespaard voor een echte iPhone man, wat een ding. Vandaag, bijna 4 jaar later heb ik hem nog steeds net als nieuw en uiterst tevreden over Heb mij wel ook een 3GS en 4 aangeschaft maar het design van de 2G is en blijft toch fantastisch Ik hoop voor jou en je dochter dat de kloon goed blijft werken en anders zou ik je dochter een in goede staat iPhone 2G kopen. Echt geen schrik hebben voor een slechte batterij, ik doe met een volle batterij zo'n 3 dagen dusja.
  #3  
Oud 10-03-11, 18:25
sciphone sciphone is offline
Banned
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Toen ik 12 was had ik ook zo'n kloon. Na 10 dagen was ik hem echt beu. Hij was traag geworden, batterij ging geen halve dag meer mee, Wi-Fi werkte niet meer etc. Dan maar effe gespaard voor een echte iPhone man, wat een ding. Vandaag, bijna 4 jaar later heb ik hem nog steeds net als nieuw en uiterst tevreden over Heb mij wel ook een 3GS en 4 aangeschaft maar het design van de 2G is en blijft toch fantastisch Ik hoop voor jou en je dochter dat de kloon goed blijft werken en anders zou ik je dochter een in goede staat iPhone 2G kopen. Echt geen schrik hebben voor een slechte batterij, ik doe met een volle batterij zo'n 3 dagen dusja.
Ja, maar ik moet wel zeggen dat deze kloon de batterij 4 dagen mee gaat, dit bewonderd deze kloon.

Ook internet is razend snel en het touche is heel erg soepel, heeft een capacitieve touche screen.

De achterkant is ook van echt glas en mooi blinkend , dat glas,
Ik zie mijn dochter gelukkig en dat is het belangrijkste

heeft ook originele dock aansluiting etc,..
  #4  
Oud 10-03-11, 18:36
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Maar aansluiten via iTunes lukt niet zeker?
  #5  
Oud 10-03-11, 18:39
sciphone sciphone is offline
Banned
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 020 Bekijk bericht
Maar aansluiten via iTunes lukt niet zeker?
nee maar accepteert wel een apple applicatie game, tom cat en je kan vrij veel muziek er op gooien
  #6  
Oud 10-03-11, 18:48
cyrussx's schermafbeelding
cyrussx cyrussx is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zele (België)
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar cyrussx
Standaard

@sciphone: volgens mij verkoop jij die dingen zelf ik heb jou hier nogal op het forum weten opscheppen over die klonen
  #7  
Oud 10-03-11, 18:58
sciphone sciphone is offline
Banned
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyrussx Bekijk bericht
@sciphone: volgens mij verkoop jij die dingen zelf ik heb jou hier nogal op het forum weten opscheppen over die klonen
Nee verkoop ze niet zelf, en opscheppen doe ik niet
Het is ook nooit goed he, dan wil ik iets delen met andere mensen en dan is het nog verkeerd
  #8  
Oud 10-03-11, 23:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sciphone Bekijk bericht
Nee verkoop ze niet zelf, en opscheppen doe ik niet
Het is ook nooit goed he, dan wil ik iets delen met andere mensen en dan is het nog verkeerd
Neenee, doe maar, let niet op die ene reactie hier. We zitte hier op een discussie fora.

Maar ik wil zo'n ding eerst zelf in handen hebben vooraleer ik dat wil kopen want ik ben nogal streng als het op zo'n zaken aankomt.

Is dat een betrouwbare site?

Want het zit zo, mijn jongste broer die gaat nog niet gaan werken en die heeft vorig jaar een toestel gekocht van 179 euro maarja, deftig surfen zit er al niet bij en snel vooruitgaan doet het ook al niet, daarom zou voor hem een kloon mss wel handig zijn voor hem om mee te surfen maar hoe zit het bv met de instellingen ervan? Is dat hetzelfde als bij de iphone? Daar waar je bv alleen internet.proximus.be moet invullen?

Je mag hier gerust nog wat meer info geven over dat toestel, dienen app store is voor mijn broer maar bijzaak, dat hoeft dus niet voor hem voor de moment.
Vanaf deze zal gaan werken zal deze mss meteen een iphone 5-6 ofzo kopen.

En zit er op dat toestel wel 3G?

Laatst gewijzigd door apotheosis; 10-03-11 om 23:19.
  #9  
Oud 02-07-11, 01:01
edjohan edjohan is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 18
Standaard sciPhone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sciphone Bekijk bericht
nee maar accepteert wel een apple applicatie game, tom cat en je kan vrij veel muziek er op gooien
Hoi ik heb een vraag hoe kan je muziek en games op deze sciPhone i68 4G zetten??????????
Ik weet niet hoe????
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone kloon r i c k iPhone algemeen 12 31-08-10 12:43
Iphone kloon??? Pretender iPhone algemeen 2 14-08-08 10:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:45.