//

Fabrieksinstellingen na update naar iOS 4.3

Fabrieksinstellingen na update naar iOS 4.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat ik raar vind is dat als ik direct van 4.2.1 naar 4.3 update en mijn reservekopie terug zet, ik de iPhone een stuk langzamer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-03-11, 18:42
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard Fabrieksinstellingen na update naar iOS 4.3

Wat ik raar vind is dat als ik direct van 4.2.1 naar 4.3 update en mijn reservekopie terug zet, ik de iPhone een stuk langzamer aan vind aanvoelen. Ik heb hem net als een nieuwe iPhone geconfigureerd, en nu merk ik pas dat ik een update heb uitgevoerd. Een stuk sneller tov 4.2.1. Nadeel is wel dat ik al mijn save games kwijt ben en dat ik alles opnieuw erop moet zetten. Ik heb nu ook opeens 600 mb extra ruimte gekregen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-11, 15:30
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Ook heb ik Wi-Fi problemen. Het ligt niet aan mijn router, alle andere Wi-Fi apparaten werken naar behoren. Wi-Fi doet het na een paar minuten niet meer en als ik hem uitschakel lukt het wel op 3G. Lees ook dat andere mensen problemen ermee hebben na de update naar iOS 4.3. Echt irritant. Ook apps zoals Uitzending Gemist doen raar.
  #3  
Oud 20-03-11, 00:21
BillyA BillyA is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Zelfde probleem, sinds de update naar 4.3 werkt mijn Wi-Fi niet meer zoals het hoort..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterijduur gehalveerd na update naar iOS 4.1 berryvh iPhone algemeen 5 07-10-10 18:36
terugzetten naar fabrieksinstellingen. insanety iPhone algemeen 3 25-08-10 20:11
Alles kwijt na update naar iOS 4 Timgio iTunes 1 21-06-10 22:03
Update 3.1.3. Iphone terug naar fabrieksinstellingen a2xnet iPhone algemeen 4 03-03-10 11:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.