Waar worden je repo's opgeslagen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar worden op de iPhone je installer repo's opgeslagen? Scheelt een hoop werk als je hier een backupje van hebt. Groeten Jonas...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar worden je repo's opgeslagen?
Waar worden op de iPhone je installer repo's opgeslagen? Scheelt een hoop werk als je hier een backupje van hebt.
Groeten Jonas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het schilt inderdaad een hoop werk als je dit saved op je pc.Bij eventuele restore heb je zo al de sources onmiddellijk terug op je Iphone
|
|||
|
|||
Ik heb ondertussen een repo gemaakt die al mijn sources bevat, met 1 druk op de knop al mijn sources weer terug..helemaal makkelijk. Wil hier zelf een online admin voor hebben zodat alle sources uit een database komen. Dan is ie ook lekker makkelijk aan te passen. Zou zelfs met profielen kunnen werken, iedereen zijn eigen repo sources
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
xxx.iappcat.com (xxx = www)
|
|||
|
|||
Ik heb nu een community gemaakt van users die hun eigen repo sources kunnen bijhouden. Zo handig en zocool
Ik gebruik het nu met wat kennissen, misschien dat het nog een open versie wordt voor iedereen |
|
||||
|
||||
/private/var/mobile/Library/Installer daar staan de files met je repo's!
|
||||
|
||||
open versie? een repo waar alle repo's in zijn verwerkt? of hoe?
|
|
||||
|
||||
Ik heb er al iets van gezien inderdaad, hoe ga je updates bijhouden ? En hoe voorkom je een ip-ban ? Want je gaat best veel keer dezelfde xml file ophalen ? Weet zeker dat sjowol en fresh dit niet super vinden namelijk.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Volgens mij is het idee dat je je eigen PackageSources.plist kunt backupen zodat je al je sources niet bij elke update handmatig hoeft te in te vullen. Ik doe dit al door het betreffende bestand op mijn computer te kopieeren. maar dat kan natuurlijk ook via een repo. Maar zeker weten doe ik het niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook kun je alle sources van iedereen zien. Zo krijg je een grote database van sources die je met 1 klik aan je eigen repo kunt toevoegen Lijkt heel ingewikkeld maar werkt vrij simpel. Ik kan al wat test accountjes aanmaken mocht je geïnteresseerd zijn. Mocht de vraag groter worden dan maak ik wel een aanmeld pagina. |
|
||||
|
||||
splendid : wat jij hier verteld is er al, namelijk iappcat doet dit al, je maakt een account aan, selecteerd alle repo's of packages die je wilt, je krijgt je repo adres , die voeg je toe, en voila, alleen de repo's en/of packages die jij wilt in je installer app
|
|
|||
|
|||
Hmm, dacht iets nieuws bedacht te hebben...nouja, nu heb ik zoals ik het hebben wil. Volledige flexibiliteit
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar worden Apps opgeslagen | BlackPhone3G | iPhone Games | 0 | 28-01-11 15:00 |
Foto: Fotos worden gekanteld opgeslagen | Eps)Q | Muziek, foto & video | 5 | 17-09-10 14:14 |
Foto's worden niet opgeslagen | dzidoo | Muziek, foto & video | 2 | 10-05-10 22:37 |
Waar worden wallpapers die via Cydia zijn geïnstalleerd opgeslagen? | Berwin | Jailbreak apps en thema's | 5 | 27-01-10 17:03 |
Stocks, Weather...worden niet opgeslagen ? | widescreen | Unlock [archief] | 11 | 11-04-08 23:31 |
|
|