//

Iphone 4 16GB Zwart spontaan uitgebrand

Iphone 4 16GB Zwart spontaan uitgebrand discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als blijkt dat je hebt liggen knoeien met de software of apps hebt gebruikt die niet gehomologeerd zijn door apple zelf, kan je het alsnog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-03-11, 17:26
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Als blijkt dat je hebt liggen knoeien met de software of apps hebt gebruikt die niet gehomologeerd zijn door apple zelf, kan je het alsnog schudden bij Apple.

Meen mij te herinneren dat er destijds apps waren in de cydia-store die de iPhone (meestal processor) oververhit konden doen geraken en dan mag je nog zo hard schreeuwen en wenen, gelijk halen zul je niet. Stel je dus best eerst de vraag of je die iPhone op een laat ons zeggen 'correcte manier' behandeld hebt, vooraleer je verhaal bij apple zelf gaat halen. En sowieso proces-verbaal laten opmaken inderdaad!
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-03-11, 18:02
libertycity libertycity is offline
• iOS 10.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard

is wel raar mijn iphone brandt ook niet spontaan uit zal wel iets bijzonders hebben gedaan tevens als je morgen apple belt heb je niet gelijk een nieuwe en een toezegging van een nieuwe zou hem waarschijnlijk via de telefoonaanbieder moeten lopen apple doet namelijk zelf niks met iphones zeiden ze altijd

als er alleen rook uit gekomen is hoef je niet een pv te laten opmaken alleen bij vuur dan is het echte brandschade
  #23  
Oud 14-03-11, 00:36
edgarmm edgarmm is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 5
Standaard

mijn iphone is niet standaard gebleven, geen jailbreak, alleen apps uit de app store...
nooit open gemaakt voor eigenhandige reparaties, hij is namelijk verzekert dus waarom zou ik er dan zelf mee gaan klooien
  #24  
Oud 14-03-11, 00:43
libertycity libertycity is offline
• iOS 10.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard

wat is er dan niet standaard gebleven?
  #25  
Oud 14-03-11, 10:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door libertycity Bekijk bericht
als er alleen rook uit gekomen is hoef je niet een pv te laten opmaken alleen bij vuur dan is het echte brandschade
"Waar er rook is, is er vuur" (oud Hollands spreekwoord).
  #26  
Oud 14-03-11, 18:57
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als het een structureel gebrek is heeft de Politie daar 9X in het kwadraat mee te maken, onder meer ook omdat de de zgn. "Volksgezondheid" in het gedrang kan komen. De beroemde (beruchte) Hollandse "Letselschadeadvocaten" leven daar van en die hebben een PV (neutrale vaststelling van de feiten) nodig om de zaak aanhangig te maken.
Hier heeft de politie helemaal niks mee van doen. Hoe verzin je het?
Neutrale vaststelling van een defecte iphone. Ze zien je al komen ... ROFLAO
To-the-point: We praten hier over 1 defecte iPhone.
Dus niks structureel gebrek. Zelfs al was het dat. Het blijft een civiel geschil.
  #27  
Oud 14-03-11, 20:53
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bekijk bericht
Hier heeft de politie helemaal niks mee van doen. Hoe verzin je het?
Neutrale vaststelling van een defecte iphone. Ze zien je al komen ... ROFLAO
To-the-point: We praten hier over 1 defecte iPhone.
Dus niks structureel gebrek. Zelfs al was het dat. Het blijft een civiel geschil.
Wat timosha zegt, klopt volledig. Elke defecte iPhone moet immers vastgesteld worden vooraleer er echt sprake kan zijn van een structureel probleem. Dit hoeft daarom niet door de politie te gebeuren maar jij weet ook dat als er een paar van die iPhones bij apple worden binnengebracht, ze vanuit apple zelf echt geen bericht de wereld gaan injagen om te melden dat hun iPhones falen..

Er is echt wel een verschil tussen een iPhone die door een productiefout geen beeld meer geeft en een iPhone die los vanzelf de fik invliegt.

Mocht iedereen redeneren zoals jij, zouden er nooit facricagefouten vastgesteld worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:09.