//

Update 4.3 problemen

Update 4.3 problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het upgraden naar 4.3 begint mijn iPhone 3gs 32gb problemen te krijgen het begon allemaal gisteren ochtend ik haalde mijn iphone van de oplader ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-11, 14:46
MisterWJ MisterWJ is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: brabant
Berichten: 14
Standaard Update 4.3 problemen

Na het upgraden naar 4.3 begint mijn iPhone 3gs 32gb problemen te krijgen het begon allemaal gisteren ochtend ik haalde mijn iphone van de oplader af (wat ik elke dag doe) gewoon volle batterij, op onverklaarbare wijze was de telefoon helemaal leeg getrokken en stond dus uit (nooit eerder meegemaakt) thuis weer aan de oplader gehangen ook dit was vrij normaal alleen bleef hij het appeltje weergeven na enig gehannes (uit en aan zetten) ging hij dan uiteindelijk toch aan waarna hij toch weer vanzelf uit ging maar uiteindelijk deed hij het dan toch toen ik een applicatie opende (shasam) bleekt dit niet te werken hij start het op om direct weer terug te keren dit blijkt hij bij alle gedownloade applicaties te te doen??? wat is het probleem? ik kan er nu niks mee mee?

Nu hoorde ik gewoon jailbrake dan ben je van het hele gezeik af maar is er al een jailbrake voor 4.3?

Mvg
Willem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-11, 14:51
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterWJ Bekijk bericht
...

Nu hoorde ik gewoon jailbrake dan ben je van het hele gezeik af maar is er al een jailbrake voor 4.3?

Mvg
Willem
Lekker advies dan, wat moet jailbrake dan precies aan jou problemen verhelpen?
Als je je toestel in deze buggy toestand gaat jailbreaken, vrees ik het ergste.. Dat wordt natuurlijk helemaal niks, als het zichzelf steeds uitschakelt e.d.

Ik denk dat je je toestel gewoon even moet proberen te herstellen in iTunes, desnoods eerst even configureren en testen als 'nieuw toestel' en daarna pas je back-up er weer op terugzetten. Is vast gewoon iets fout gegaan tijdens het updaten naar je nieuwe iOS.
  #3  
Oud 12-03-11, 17:42
MisterWJ MisterWJ is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: brabant
Berichten: 14
Standaard

Oke,

dat is inderdaad nog niet zo gek
Diegene bedoelde ook je had niet moeten update maar jailbrake ik heb er geen verstand van, maar als ik gaat herstellen betekend het dan ook dat ik al mijn contacten enzo kwijt ben? of is er een mogelijkheid om deze te behouden?

Sorry ik ben echt een leek op dit gebied.

Mvg
Willem
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen na update 4.3.2 Edgar24 Archief 4 17-04-11 22:37
Help, update problemen! Chica83 iPhone algemeen 0 08-02-10 23:50
Problemen na update OS 3.1 XIII iPhone algemeen 184 08-10-09 18:22
iPhone 1e gen.: Update problemen Ciuciaro Unlock 3 22-07-09 21:10
Update problemen. Cusem iPhone algemeen 3 22-11-08 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:23.