iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Weergave "Gebruik" niet meer aanwezig na update 4.3 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/86596-weergave-gebruik-niet-meer-aanwezig-na-update-4-3-a.html)

PrittStift 12-03-11 20:55

Weergave "Gebruik" niet meer aanwezig na update 4.3
 
Hallo!

Na afgelopen donderdag de update 4.3 te hebben uitgevoerd word sinds vandaag de weergave "gebruik" niet meer weergegeven. Heeft iemand hier ook last van? (of gehad) Weet iemand de oplossing hiervoor?

Edit: Het gaat bij mij om een iPhone4.

iWiefring 12-03-11 21:00

[3G[S] Zwart 32GB 4.3]

Bij mij is de weergave nog steeds aanwezig!

PrittStift 12-03-11 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 650783)
[3G[S] Zwart 32GB 4.3]

Bij mij is de weergave nog steeds aanwezig!


Mooi! Hoop voor je dat het zo blijft ;)

iWiefring 12-03-11 21:27

Misschien moet je eens proberen te herstellen? Zou zomaar kunnen helpen!
En ik zet het er alleen maar bij voor de documentatie, misschien zijn er ook mensen met een iPhone 4 waarbij het wel werkt, en is er dus misschien iets met je telefoon aan de hand het kan allemaal, dus het is niet bedoeld om je over de zeik te helpen ;)

PrittStift 12-03-11 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 650788)
Misschien moet je eens proberen te herstellen? Zou zomaar kunnen helpen!
En ik zet het er alleen maar bij voor de documentatie, misschien zijn er ook mensen met een iPhone 4 waarbij het wel werkt, en is er dus misschien iets met je telefoon aan de hand het kan allemaal, dus het is niet bedoeld om je over de zeik te helpen ;)

Dank je, op zich werkt het allemaal erg goed, alleen de weergave van gebruik niet meer. Als het niet anders kan, herstel ik de iphone gewoon een keer.

Remco. 12-03-11 21:39

Heb er hier met mijn iPhone 4 geen last van. Zou inderdaad eens proberen te herstellen.

PrittStift 12-03-11 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Remco. (Bericht 650793)
Heb er hier met mijn iPhone 4 geen last van. Zou inderdaad eens proberen te herstellen.

Vind het ook erg vreemd idd. Heb net iemand gesproken die er met zijn 3Gs ook een soortgelijk probleem had. Alleen bij die iphone was het gebruik hetzelfde als de standby ... dus de weergave van beiden waren exact gelijk ... Dat is toch ook redelijk vreemd te noemen...?

(bij mij staan er alleen 2 streepjes)

iWiefring 13-03-11 14:59

Oh heb je het over dat probleem. Bij mij is het gebruik en standby tijd ook volledig gelijk, maar dat had ik bij de vorige OS ook al, best wel vreemd inderdaad.

PrittStift 13-03-11 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 650992)
Oh heb je het over dat probleem. Bij mij is het gebruik en standby tijd ook volledig gelijk, maar dat had ik bij de vorige OS ook al, best wel vreemd inderdaad.

Ja en dat hoort dus absoluut niet de bedoeling te zijn. Heb het ook nooit eerder gehad en is pas gekomen met de update 4.3.

iWiefring 14-03-11 12:15

Heb ff net weer gekeken, er zit een paar minuten tussen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:34.