//

Update 4.3 afgebroken met error 1602

Update 4.3 afgebroken met error 1602 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb de verschillende threads op deze site en via google bekeken maar nog steeds geen antwoord gevonden dat het probleem verhelpt. Heb 't volgende gedaan: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-03-11, 11:21
sinterklaasje sinterklaasje is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Unhappy Update 4.3 afgebroken met error 1602

Heb de verschillende threads op deze site en via google bekeken maar nog steeds geen antwoord gevonden dat het probleem verhelpt.

Heb 't volgende gedaan:

1) iphone 4 (16GB / versie 4.2.1) geconnecteerd met Windows 7 PC.

2) itunes moest worden geupdate en iphone software naar versie 4.3

3) automatisch de stappen doorlopen

4) daarna foutmelding 1602 en de foutmelding op scherm van iphone blijft 'connect to itunes', echter itunes ziet geen iphone meer. Hoor wel geluid als ik iphone aan/loskoppel.

Geprobeerd:
1) Heb reeds geprobeerd te hard-resetten - geen oplossing

2) via ireb programmaatje de iphone te laten herkennen in itunes - geen oplossing

3) alle apple software van laptop verwijderd en opnieuw geinstalleerd via apple-website - geen oplossing

Mijn vriendin's iphone heeft dus nu hetzelfde probleem (dacht dat ik met mijn iphone wellicht iets verkeerd had gedaan)

Kan inmiddels apple wel vervloeken omdat daar ook nog allerlei filmpjes opstaan die tijdens een vakantie zijn gemaakt (gisteren terugkomen) en ik heb 't gevoel dat mijn hele iphone opnieuw gerestored moet gaan worden (en dus alle content kwijt ben).....


Enige tips van wat ik nog kan proberen?

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-03-11, 12:17
sinterklaasje sinterklaasje is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

heb na dik 3 uur zoeken op internet de oplossing gevonden. TinyUmbrella gedownload en op 'exit recovery' geclicked. Staat nog wel altijd versie 4.2.1 op maar vind 't even best zo.... ben blij dat ik nog gewoon er alles op heb staan!!!
  #3  
Oud 15-03-11, 12:43
DonaldR DonaldR is offline
• iOS 10.3.3
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard

Zelfde probleem 1602 met een iPad (niet gejailbreaked), kan niet upgraden van 4.2.1. naar 4.3, herstelbackup maken loopt vast. Geen idee, hij doet het gelukkig nog wel op 4.2.1, maar bij synchen maakt-ie geen herstelbackup..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 update via itunes word afgebroken timmie09 iTunes 1 13-03-11 11:52
Error 1602 na update: Itunes herkent DFU niet darkimpulze iTunes 18 18-12-10 20:41
iPhone: Error 1600 en 1602--HELP niets helpt Nemisis2003 Jailbreak 0 20-06-09 14:55
Iphone doet niks meer, error 1600/1602. dfu niet mogelijk carlitoslife iPhone algemeen 6 09-11-08 12:34
error 1602 speedyj Archief 4 20-07-08 13:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:34.