iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Microfoon doet wazig bij bellen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/86648-microfoon-doet-wazig-bellen.html)

joost_ 13-03-11 14:35

Microfoon doet wazig bij bellen
 
Beste forumleden,

Afgelopen week doet mijn microfoon het niet meer goed tijdens een gesprek. Het vreemde is, is dat bij andere applicaties de microfoon wel goed werkt (skype, dictafoon etc.). Echt alleen tijdens het bellen wil ie wegvallen, ik hoor zelf de andere kant wel gewoon.

Wanneer ik m'n telefoon een lichte tik geef, doet ie het weer even. Als ik van de ander hoor dat ik weer wegval, moet ik weer een tik op m'n toestel geven zodat ie het weer even doet. Is iemand bekend met dit probleem??

Mvg,

Joost

huubke 18-05-11 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joost_ (Bericht 651010)
Beste forumleden,

Afgelopen week doet mijn microfoon het niet meer goed tijdens een gesprek. Het vreemde is, is dat bij andere applicaties de microfoon wel goed werkt (skype, dictafoon etc.). Echt alleen tijdens het bellen wil ie wegvallen, ik hoor zelf de andere kant wel gewoon.

Wanneer ik m'n telefoon een lichte tik geef, doet ie het weer even. Als ik van de ander hoor dat ik weer wegval, moet ik weer een tik op m'n toestel geven zodat ie het weer even doet. Is iemand bekend met dit probleem??

Mvg,

Joost

de mijne doet dat ook:mad::mad:, ik ben ook een oplossing aan het zoeken.

joost_ 18-05-11 21:17

Ik heb 'm weggebracht en een nieuw toestel gekregen. Goede service :)

huubke 18-05-11 22:02

Maar de mijne is niet echt meer nieuw te noemen.

jammer genoeg.

n1mber 20-05-11 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joost_ (Bericht 675051)
Ik heb 'm weggebracht en een nieuw toestel gekregen. Goede service :)

En was het echt een defect? Ik heb hetzelfde probleem, maar had het idee dat het misschien aan de jailbreak (of eventueel geïnstalleerde programma's) zou kunnen liggen.

XzonedudeX 20-05-11 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joost_ (Bericht 675051)
Ik heb 'm weggebracht en een nieuw toestel gekregen. Goede service :)

Refurbished geen nieuw ;).
Ze werken via Solid Vision. Zijn refurbished toestellen.

huubke 20-05-11 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door n1mber (Bericht 675522)
En was het echt een defect? Ik heb hetzelfde probleem, maar had het idee dat het misschien aan de jailbreak (of eventueel geïnstalleerde programma's) zou kunnen liggen.

is het na het verwijderen van de jailbreak beter dan????

kan ik me niet voorstellen, denk dat het hardware matig is.

joost_ 20-05-11 13:37

Refurbished, ook goed :) In ieder geval een ander toestel. Maar bij mij was het wel een defect ja. Vooral 't feit dat wanneer ik op mn telefoon tikte (soms sloeg) hij het ineens wel weer deed voor x seconden.

XzonedudeX 20-05-11 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joost_ (Bericht 675541)
Refurbished, ook goed :) In ieder geval een ander toestel. Maar bij mij was het wel een defect ja. Vooral 't feit dat wanneer ik op mn telefoon tikte (soms sloeg) hij het ineens wel weer deed voor x seconden.


Ja dat snap ik :p dan ben je wel blij met een refurbished :D

joost_ 20-05-11 15:27

Wel blij mee, maar één nadeel: heb een toestel gekregen met BB 04.10.01. Had 'm eerst geunlocked, omdat ie op 01.59.00 stond. Het was namelijk een toestel uit de VS. Nu heb ik Frans toestel met nieuwe BB en FW. Nu maar op zoek naar een 3GS en wachten op een unlock voor m'n dure ipod touch :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:33.