//

Iphone in herstelmode - HELP! --

Iphone in herstelmode - HELP! -- discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) in Itunes eerste tap staat herstellen, dit kan wel uren duren, althans bij mij......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-03-11, 00:43
Jal Jal is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

in Itunes eerste tap staat herstellen, dit kan wel uren duren, althans bij mij...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-03-11, 11:53
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jal Bekijk bericht
in Itunes eerste tap staat herstellen, dit kan wel uren duren, althans bij mij...
Herstellen duurt geen uren, dan is er iets niet helemaal lekker gegaan op je pc. Herstellen kan wel even duren maar uren heb ik nog nooit meegemaakt. En ik heb toch al behoorlijk wat iPhones hersteld.

@Anoukje

Waarom het probleem nog niet is opgelost? Waarschijnlijk om dat je niet de stappen heb gevolgd die je hoort te volgen

Je schijft wel een DFU gedaan te hebben maar weet niet hoe je moet herstellen lees ik een paar posts verder. Wat heb je nou gedaan?

Zet je iPhone in DFU mode en herstel hem dan via iTunes door op de knop ''Herstel'' te klikken in iTunes. iTunes hersteld je iPhone dan compleet.

Sla wel altijd eerst al je belangrijke gegevens (telefoonnummers, foto's, sms'jes, e.d. op door bijvoorbeeld een backup te maken.

Hoe je een iPhone in DFU mode zet is HIER te lezen.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #23  
Oud 14-03-11, 12:29
Anoukje Anoukje is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 22
Standaard

@John1979,
Ik heb precies volgens jouw instructies gedaan, maar de problemen zijn niet opgelost.
Als iPhone klaar is met herstellen, krijg ik in iTunes een foutmelding "De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1015) of (3014)." Ik heb zeker wel op een juiste manier in DFU mode gedaan.
  #24  
Oud 14-03-11, 17:24
Wagneriski Wagneriski is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 11
Standaard

Allen,

Probleem is opgelost. Iphone aan andere pc gehangen - tijdje bezig geweest - vroeg om pin van sim en klaar - een maagdelijke iphone -. Vervolgens Iphone weer aan eigen systeem gehangen - backup terugzetten en klaar!

Nogmaals dank!
  #25  
Oud 23-03-11, 00:06
Munkel Munkel is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Nergens
Berichten: 60
Standaard

Anouk, ik heb hier precies het zelfde. ik heb werkelijk ALLES al geprobeerd maar helaas werkt niets. Het ergste is nog dat deze iphone waarmee ik het probleem heb niet van mij is, maar van een collega weet iemand een oplossing? ik ben bang om het te doen met al die hackprogramma's want ik heb net me hele pc moeten formatteren omdat niks het meer deed door zulke programmas
  #26  
Oud 23-03-11, 11:18
hellraggah hellraggah is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Alkmaar
Berichten: 2
Standaard

Hier precies hetzelfde probleem, gister m'n iphone opgehaald.

Thuis simkaart erin, itunes downloaden, synchroniseren. 5 minuten kunnen 'spelen' update naar 4.3 beschikbaar, dus gedaan. Nu niet meer uit de recovery mode te halen, was en goede keuze zo'n iphone. Ik krijg de hele tijd fout 9 alle geprobeert, dfu mode scherm gaat netjes uit, om halverwege gewoon weer aan te gaan.

Iemand nog tips?
  #27  
Oud 23-03-11, 17:19
Munkel Munkel is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Nergens
Berichten: 60
Standaard

Iemand al een oplossing hiervoor?
  #28  
Oud 23-03-11, 18:32
Munkel Munkel is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Nergens
Berichten: 60
Standaard

iemand een oplossing?
  #29  
Oud 07-04-11, 16:37
rbeniers rbeniers is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 4
Standaard Exit iOS 4.3 Recovery Mode Loop with TinyUmbrella (FixRecovery) [Windows & Mac]

Ik heb dit geprobeerd en werkte uiteindelijk. Ook veel andere dingen geprobeerd, maar deze oplossing was uiteindelijk de enige die echt werkte.

Maar ik heb dit nu 2x gehad met mijn iPhone4 (bij update naar 4.3 en naar 4.3.1) en vraag me u af hoe ik dat kan voorkomen bij een volgende update (reeds aangekondigde update naar 4.3.2.). Iemand daarover een idee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G jailbreaked blijft hangen in herstelmode tarik93 iPhone algemeen 8 20-03-11 10:19
iphone in herstelmode kamran1923 iPhone algemeen 0 12-03-11 14:52
Iphone 4 in herstelmode na mislukte update 4.2 Ca$hMonnie iPhone algemeen 5 05-12-10 06:28
iPhone 3GS: ik krijg mijn iPhone niet uit de herstelmode remcop Unlock 1 01-10-10 17:09
iPhone gehacked maar blijft in herstelmode staan juliens666 Archief 20 31-01-10 19:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.