toeganscode vergeten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, i.v.m veiligheid stel ik af en toe een nieuwe toegangscode in op mijn iphone, maar vandaag deed ik dat ietsjes te snel en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
toeganscode vergeten
hallo,
i.v.m veiligheid stel ik af en toe een nieuwe toegangscode in op mijn iphone, maar vandaag deed ik dat ietsjes te snel en ik weet niet meer wat het is, ik heb hem al zo vaak verkeerd ingetypt, dat ik nu telkens 60 minuten moet wachten voordat ik een nieuwe poging mag doen weet iemand hoe ik dit moet oplossen? en ik kan ook niet SSH'en want ik heb openssh niet gedownload in cydia alvast heeeeel erg bedankt voor de persoon die mij kan helpen! MVG Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom een nieuwe toegangscode?
Die code dient toch alleen maar als iemand bv je iphone zou gestolen hebben? Ik wil maar zeggen; je kan toch altijd dezelfde blijven gebruiken? |
|
|||
|
|||
ik heb geen idee maar een restore met itunes moet werken en dan geen backup terug zetten denk ik
|
|
|||
|
|||
heb uiteindelijk maar gewoon een restore gedaan.... bedankt voor jullie moeite
|
Labels |
iphone, toegangscode, vergeten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 2G Toeganscode verwijderen | Complex | Unlock | 5 | 21-03-11 18:22 |
Iphone 2G Toeganscode verwijderen!! | Complex | Muziek, foto & video | 1 | 05-10-10 20:57 |
Windows: Code vergeten | Mandydidier | iTunes | 5 | 08-07-10 18:17 |
iPhone: installer vergeten | jokerdoc | Jailbreak | 1 | 04-01-09 14:46 |
Windows: Probleem connecteren Itunes toeganscode | Modena | iTunes | 2 | 26-02-08 16:47 |
|
|