iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/87338-iphone-batterij-binnen-4-uur-helemaal-leeg-help.html)

SaraVictoria 22-03-11 23:55

iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !!
 
Mijn batterij gaat serieus binnen 4 uur op en ik word er helemaal gek van. :(

Vorige week heb ik mijn iphone aangesloten aan de pc en toen starte iTunes.
Ik had 4.2.1 erop staan maar er stond dat er nieuwere versie was en of ik die wou etc.. k heb geanulleerd en heb toen op herstellen gedrukt.

Nadat dat klaar was, was opeens mijn hele iphone leeg !!
Alles was weg...en ik kreeg heletijd het beeld van dat ik mijn iphone aan itunes moet aansluiten maar als ik dat elke keer deed dan gebeurde er niks... ookal drukte ik op herstellen stond er Foutmelding.

Ik heb hem naar een klasgenoot gebracht en die heeft via jailbreak sn0wbreaze de firmware 4.3 erop gegooid.

Nu doet die het gelukkig weer alleen de batterij gaat echt binnen 4 uur op terwijl ik nauwelijks wat gebruik.
Cydia die doet het niet, Safari doet het ook niet. En verder heb ik nauwelijks apps alleen Mercury om toch op internet te kunnen en Facebook.

Ik wet echt niet wat ik moet doen.. help !!!!!

boink 23-03-11 00:14

Welke modemfirmware heb je? Staat bij instellingen algemeen info

SaraVictoria 23-03-11 00:16

Modemfirmware: 06.15.00

boink 23-03-11 00:23

Juist ja. Ik zou je klasgenootje eens gaan slaan. Hij heeft de modemfirmware van de ipad erop gezet. Weet niet of je telefoon uit NL is maar anders had dit niet nodig geweest. Door deze modemfirmware raakt je bstterij snel op.

SaraVictoria 23-03-11 00:25

Echt waar? :(

En weet je mischien wat ik moet doen? Hoe ik het terug kan zetten....???

boink 23-03-11 00:55

Terugzetten is helaas niet mogelijk tot er een modemfirmware komt die hoger is dan06.15

SaraVictoria 23-03-11 00:57

Is het niet mogelijk dat ik weer de iphone helemaal leeg maak..
en dan alles weer opnieuw doe maar dan deze keer met de firmware van de iphone??

Jitse 23-03-11 00:59

Nee, dat is niet mogelijk

SaraVictoria 23-03-11 01:01

Dus ik kan er niks aan doen?? :(
Want ik word echt gek.. hij moet de hele dag in de oplader zitten....

boink 23-03-11 15:11

Nee, helaas dat is het ***** van die unlock :)

mr-iphone 25-03-11 13:23

vrij achterlijk om te jailbreaken zonder enige kennis..

Typ 81 25-03-11 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr-iphone (Bericht 655247)
vrij achterlijk om te jailbreaken zonder enige kennis..

Ja dat zeker. Er zijn wel wat oplossingen voor. Installeer PushDoctor en installeer SAM en SAMprefs. Zoek maar even op google hoe je deze dingen via Cydia installeert. Echt heel erg achterlijk dat diegene BB 06.15.00 erop heeft gezet. Hiermee verlies je namelijk ook je GPS functie. En die BB kan je nooit meer veranderen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.