//

Spontane reboot naar recovery modus (loop)

Spontane reboot naar recovery modus (loop) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn probleem: Mijn Iphone 3Gs (FW:4.2.1; nieuwe bootrom; simlock vrij; Jailbreak) reboot spontaan nadat hij ongeveer een half uur stil ligt, dus ook als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-03-11, 16:31
Voltron Voltron is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Question Spontane reboot naar recovery modus (loop)

Mijn probleem: Mijn Iphone 3Gs (FW:4.2.1; nieuwe bootrom; simlock vrij; Jailbreak) reboot spontaan nadat hij ongeveer een half uur stil ligt, dus ook als ik er hm niet bedien. Hierbij start hij op in recovery modus (logo met usb-stekker). Na een paar keer harde reset (power+home tegelijk) start ie soms weer goed op, soms recovery modus. Start hij normaal op, wat bij mij inhoud, origineel Apple logo veranderd in gestreept gekleurde Apple logo, door JB en tweak, dien PIN weer in te voeren. Hierna duurt het een tijdje voordat hij weer is geactiveerd. Na ongeveer een minuut geeft ie: "Iphone geactiveerd". Hierna kan ik weer een onbepaalde korte tijd van de Iphone gebruik maken.
Probleem al eerder gehad, door restore tijdje verholpen, maar nu dus weer tevoorschijn getoverd.
Ik heb vrijwel al m'n SHSH's vanaf 3.1.3 nog. ModemFW nu: 05.15.04. Cydia-tweaks oa: Bootlogo; activator; Lock Calendar; OpenNotifier; Winterboard; App-Sync; Instal*ous; RemoveBG.

Iemand ervaringen mee en/of een idee hoe ik hier definitief vanaf kom? Een algehele restore: wil niet naar 4.3. En hoe zou dit dan moeten, met behoudt van ModemFW? Kan iemand me eventueel wijzen op een goede tutorial voor deze bewuste installatie?

Dank, Voltron2t

Laatst gewijzigd door Voltron; 23-03-11 om 16:34.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-11, 16:38
IPro IPro is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Als je shsh's hebt kun je restoren naar 4.2.1? Waarom wil je modem firmware behouden?

Laatst gewijzigd door IPro; 23-03-11 om 16:41.
  #3  
Oud 23-03-11, 17:20
Voltron Voltron is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik heb hersteld met 4.2.1 en opnieuw JB uitgevoerd en alles teruggezet.
Vandaag weer spontane reset gehad en starte op in recovery mode.

Iemand idee?

Laatst gewijzigd door Voltron; 24-03-11 om 11:04.
Reageren

Labels
harde reset, reboot, recovery loop, recovery mode



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40 Spider85 iPhone algemeen 1 20-12-11 22:26
Windows: uit greenpoison recovery loop (4.2.1) niet bij te werken naar 4.3.3 Dekkion iTunes 2 23-05-11 23:03
Van 4.0.1 naar 4.1 (recovery loop) Joostg iPhone algemeen 0 29-09-10 10:06
iPad Wi-fi+3G 64Gb spontane reboot elke 4 minuten jajabd iPad algemeen 5 20-09-10 16:04
iPad zit in reboot loop. jurriaan iPad algemeen 6 17-08-10 09:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:53.