//

iphone kan niet herstellen

iphone kan niet herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb al in de andere discussies gekeken maar er is niets wat relevant is voor mijn firmware. Ik zat op 4.2.1 met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-03-11, 09:02
metzonderEd metzonderEd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 7
Exclamation iphone kan niet herstellen

Hallo,

ik heb al in de andere discussies gekeken maar er is niets wat relevant is voor mijn firmware. Ik zat op 4.2.1 met de ipd baseband voor de unlock. Tot gister werkte dit geweldig. Toen heb ik iets verkeerds gedownload en ben ik gebricked. Ik ben vanacht tot 4 uur bezig geweest, de wanhoop was een beetje ingeslagen, en ik ben nog geen centimeter verder. Ik kan niet via iTunes herstellen. Dan moet m'n firmware naar 4.3, maar dat doet 'ie niet. Ook herstellen naar de custom firmware 4.2.1 (die ik destijds voor mijn tethered jailbreak heb gebruikt) werkt niet omdat iTunes 'm niet kan verifiëren bij Apple. Ik had miijn iPhone gejailbreaked met Greenpoision zodra dat uitkwam, en unlocked met ultrasnow.

Is er misschien iemand die mij kan helpen? Ik kan zowel voor werk als privé moeilijk zonder mijn iPhone.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-11, 09:07
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

We kunnen je natuurlijk beter helpen als je omschrijft wat dat 'iets' is wat je hebt gedownload (waar? Op je iPhone? Op je PC?)
Wat heb je allemaal al geprobeerd dan vannacht? (dat scheelt hier tips afvinken met: dat heb ik al gedaan)
Wat 'doet 'ie niet' bij het naar 4.3 gaan, bij welke stap loopt het vast? En wat zie je dan/welke melding krijg je?

Had je ondanks je jailbreak niet je Blobs opgeslagen? (voor wat betreft het niet kunnen downgraden naar 4.2.1) Je zou dan, mits je je Blobs opgeslagen hebt, gewoon kunnen SHIFT-herstellen (of CTR of ALT bij windows? weet ik even niet) met een handmatig gedownloade firmware 4.2.1...

Weet je al of er een unlock is voor 4.3? En die 'ipd basesband' welke versie is dat?

Laatst gewijzigd door ballegooier; 25-03-11 om 09:09.
  #3  
Oud 27-03-11, 20:48
metzonderEd metzonderEd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 7
Standaard

Nou, dat iets wat ik heb gedownload is een tweak in Cydia. (kan ik verder niet op in gaan want daar heb ik al een berisping voor gehad.) Ik heb 100x geprobeert normaal te herstellen naar firmware 4.3 (want dat is het enige wat m'n itunes wil doen). 'Heb de ipad baseband er dus op staan, dat is 06.15.00. Het herstel loopt vast bij het verifieren van de baseband bij apple. Krijg dat foutmelding 1015. Ik heb m'n blobs volgens mij wel opgeslagen met Tiny Umbrella. Er is een unlock voor 4.3, dat weet ik wel ja. Daar ben ik ook van afhankelijk dus dat is een must. Ik ben het weekend in Duitsland geweest dus daarom er niet mee bezig geweest. Nu weer druk bezig, inmiddels aan een maat van me meegegeven die het op een Macbook gaat proberen. Heb jij nog suggesties?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niet in Iphone na herstellen Taschah iPhone algemeen 0 20-12-10 19:52
iPhone: kan iphone niet herstellen!!!! HELP ! sjalih Jailbreak 2 22-06-10 19:53
iphone kan niet herstellen dopesthename iPhone algemeen 1 02-03-10 21:01
iPhone kan niet herstellen! BGP iPhone algemeen 3 05-11-09 18:45
Kan Iphone niet herstellen atmosphear Archief 3 26-10-08 08:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.