iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ipod touch vlekje op het beeld (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/87569-ipod-touch-vlekje-op-beeld.html)

damoriamarti 26-03-11 10:53

Ipod touch vlekje op het beeld
 
2 Bijlage(n)
Hallo ik heb een iPod touch 4de gen en (zie foto's ) een vlekje op de zelfde plek
als ik het scherm wat langer aanraak. het is behoorlijk irritant.
Het is al sins ik hem gekocht het bij dixons en ben daar natuurlijk al heen
geweest maar ze poeierde me zo af. Wat moet ik nu doen:confused:

Djon 26-03-11 11:55

Je hebt er toch gewoon garantie op? ik zou gewoon maar even naar de dichtstbijzijnde macstore gaan, die willen je vast wel helpen.

succes!

Jitse 26-03-11 12:04

Wow dat ziet er niet best uit!
Inderdaad zoals Djon zegt: even naar de dichtstbijzijnde APR gaan en je gelijk halen.

damoriamarti 26-03-11 12:11

Alkmaar????

Djon 26-03-11 12:38

Als dat de dichtsbijzijnde is, ja. Je kunt het ook NOG een keer bij de dixons proberen, je staat helemaal in je recht, het is overduidelijk dat er iets mis is met dat apparaat.

damoriamarti 26-03-11 15:47

Moet ik alleen de bon mee of ook het doosje. Dan ga ik het maandag opnieuw proberen bij dixons

Jitse 26-03-11 15:59

Alleen de bon is in principe voldoende, maar je kunt voor de zekerheid het doosje even in je jaszak stoppen ;)
Vergeet niet van te voren je iPod naar de fabrieksinstellingen terug te zetten (restore), want ik zie dat je een jailbreak hebt.
Had je die jailbreak ook toen je terugging naar de Dixons? Misschien hebben ze hem daarom geweigerd.

damoriamarti 26-03-11 16:58

Nee toen had ik geen jb en ze zeiden dat het geen reden hadden om terug te sturen om dat het maar een klein geval is en dat het niet de moeite was om op te sturen.
Maar ik wat al hoe ik het ga aanpakken. Krijg trouwens een een andere apparaatje als hij repareert word?

Jitse 26-03-11 17:00

Hoe bedoel je dat?
Voor zover ik weet krijg je geen tijdelijk apparaat mee naar huis terwijl hij gerepareerd wordt. Je zult gewoon moeten wachten.
Als het niet mogelijk is om de vlek te 'repareren' zou je als het goed is gewoon een nieuwe moeten krijgen. Ik zou het gewoon nog eens bij de Dixons proberen en anders bij een APR.

damoriamarti 26-03-11 17:09

Jammer, maar ze kunnen niet zeggen dat ik hem zelf gesloopt heb aangezien ik een folie op mijn scherm heb en een hoesje.
Enkel krassen op de achter kant.

Jitse 26-03-11 17:40

Precies, gewoon je gelijk halen. Laat maar horen hoe het is afgelopen.
Overigens, een APR in Alkmaar: apple reseller - Google Maps

damoriamarti 26-03-11 17:46

Ja ik zag het gister ook al op de Apple site.

damoriamarti 28-03-11 15:10

Ik ben vandaag heen geweest. Geen probleem toen ik 'IPhoneclub noemde'.
Hij word opgestuurt. Ik hoe julie op de hoogte.

damoriamarti 23-04-11 21:47

Ik heb nu een nieuwe iPod Touch.
Weet iemand de link om een klacht naar dixons te sturen? Want ik heb namelijk geen plastic scherm bescherming erbij gekregen terwijl hij er wel een op zat toen ik hem daar had ingeleverd. Alvast bedankt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:43.