//

iphone 3g doet het alleen aan een lader...

iphone 3g doet het alleen aan een lader... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik heb een iphone 3g gekocht. Hij werd verkocht als defect want hij bleef hangen bij het apple logo. Ik heb een restore in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-03-11, 17:42
Titoo Titoo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Ulft
Berichten: 16
Standaard iphone 3g doet het alleen aan een lader...

Hallo.

Ik heb een iphone 3g gekocht. Hij werd verkocht als defect want hij bleef hangen bij het apple logo. Ik heb een restore in dfu uitgevoerd en kwam ik erachter dat hij het alleen doet aan de lader. Als ik de lader eruit haal dan geeft hij 100% batterij aan maar na een seconde of 10 gaat hij uit. Bekend probleem? Ik ben niet bang om hem los te schroeven want de luidspreker voor bellen doet het ook niet ( mss iemand ook een oplossing?)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-11, 18:01
Titoo Titoo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Ulft
Berichten: 16
Standaard

Niemand die me kan helpen?

Een tip van iemand die wel eens een 3g losgehaalt heeft?
  #3  
Oud 29-03-11, 18:15
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Wel, je kocht een iPhone die stuk was. Dus heb je al de batterij vervangen, for starters....?
  #4  
Oud 29-03-11, 18:31
Titoo Titoo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Ulft
Berichten: 16
Standaard

Ja ik heb er wel aan gedacht... Maar dat leek mij onwaarschijnlijk omdat toen de iphone " kapot " was hij wel constant zonder lader kon booten (maar hij startte natuurlijk niet op ) en hij blijft gewoon 100% batterij aangeven als ik de stekker eruit trek
  #5  
Oud 30-03-11, 05:43
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat 100% zegt niks. Mijn laptop accu gaf ook na een hele dag laden 100% aan, maar binnen een paar minuten zonder lader viel ie uit.... Stuk is stuk: je zegt dat ie alsnog na 10 sec. uit valt......? Kijk; je hebt een kapotte iPhone gekocht, ik hoop voor weinig, dus je zal er iéts mee moeten proberen, wil je het probleem opsporen en het zelf repareren. Wij (iedereen op dit forum) of iemand anders kunnen geen koffiedik kijken of jou zomaar advies geven.... Jij moet ons ook wat relevants kunnen vertellen wat je hebt gevonden, wij weten het ook niet zomaar....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. kevinzbg iPhone algemeen 12 15-11-14 20:23
iPhone geeft aan dat ie vol is met alleen een oranje balkje Bente iTunes 1 31-03-10 00:55
iphone doet het alleen op krachtstroom Geenstijl iPhone algemeen 4 09-12-09 15:57
Aan de lader valt het geluid weg? difrosti iPhone algemeen 3 11-11-09 21:49
HELP! Iphone start niet op alleen logo aan lader Loebas iPhone algemeen 1 10-11-09 09:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:19.