//

Iphone 3gs blijft hangen tijdens herstellen

Iphone 3gs blijft hangen tijdens herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik de iphone in itunes herstel dan blijft deze hangen op het apple logo met die balk eronder deze laadt een stukje en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-03-11, 20:01
puma17 puma17 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 5
Standaard Iphone 3gs blijft hangen tijdens herstellen

Hallo,

Als ik de iphone in itunes herstel dan blijft deze hangen op het apple logo met die balk eronder deze laadt een stukje en doet daarna niks meer.

Dit gebeurt zowel in recovery als in DFU mode.

Iemand hier een oplossing voor?

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-11, 00:12
marstadt marstadt is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard zelfde probleem

Ik zit met een soortgelijk probleem.
Sinds augustus 2010 in het bezit van een iPhone 3GS 8GB. Nooit geen problemen gehad met toestel, gebruik hem "24 uur per dag". Ondanks dat altijd erg zuinig geweest met toestel. Altijd goede valbescherming van iCayz.de erom heen gehad. (black magic leder)
Gisteren kreeg ik de melding dat mijn geheugen vol zat i.v.m. app updates van Navigon. Vervolgens begon hij spontaan te herstellen. (eerst een poosje het appeltje in het scherm en vervolgens enkele seconden zwart beeld en daar kwam het appeltje weer) Tegelijkertijd op de twee bekende knoppen drukken helpt niets. Hij schakelt na erg lang drukken uit. (zonder rode balk) Wil je hem weer aanzetten, komt dat appeltje weer. Alleen wanneer de iPhone in verbinding staat met de pc, en als je dan een hele poos de beide knoppen indrukt, krijg je na lang wachten het usb-stickje en het logo van iTunes op het scherm. Maar ook dit helpt niets. Hij blijft herstellen. Ook na verschillende keren herstellen op pc veranderd er niets. De update via pc pakt hij niet. Vandaag mee naar Phonehouse geweest. Ook daar kregen ze hem niet aan de praat. Vervolgens opgestuurd. Zal mij benieuwen of ze hem nog weer aan de praat kunnen krijgen. Kan wel 3 tot 7 weken duren voor dat ik hem weer terug heb.
Hoe kan ik die tijd overbruggen? Het zal niet meevallen. Thuis heb ik nog mijn iPod Touch 4G, maar onderweg heb ik de komende weken een probleem. Leenapparaat hadden ze niet.

Laatst gewijzigd door marstadt; 22-04-11 om 00:20.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Herstellen iphone 3gs FW 4.01 blijft hangen Pienoet Jailbreak 7 14-10-10 00:07
iphone 3gs blijft hangen in herstellen i tunes leetje29 iPhone algemeen 0 17-07-10 11:14
Iphone blijft hangen tijdens de reset. rachelbrugs Archief 1 23-02-10 18:41
Iphone blijft hangen tijdens opstarten fab Archief 2 02-06-09 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:12.