//

Computer valt uit waneer ik iphone aansluit

Computer valt uit waneer ik iphone aansluit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vermoed dat het inderdaad de leeftijd van je pc/hardware is die dit veroorzaakt. Je zult bijv. geen USB 2.0 hebben, hoeveel intern geheugen heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-02-09, 20:53
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik vermoed dat het inderdaad de leeftijd van je pc/hardware is die dit veroorzaakt. Je zult bijv. geen USB 2.0 hebben, hoeveel intern geheugen heeft ie, enz. Even geduld tot je laptop gerepareerd is, vermoed ik...
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-02-09, 09:24
Wennuhpen Wennuhpen is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik vermoed dat het inderdaad de leeftijd van je pc/hardware is die dit veroorzaakt. Je zult bijv. geen USB 2.0 hebben, hoeveel intern geheugen heeft ie, enz. Even geduld tot je laptop gerepareerd is, vermoed ik...
Er zit wel USB 2.0 in en intern geheugen is volgens mij 1 gig (2 X 512), ik las hier ook nog iets van alle USB apparaten verwijderen en dan nog eens proberen. Dat zal ik vanavond nog eens proberen en anders is het inderdaad wachten op m'n laptop...
Bedankt voor de reactie!
  #23  
Oud 14-03-09, 03:03
Jeremiah Jeremiah is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als iedereen hier. Ik heb echt al ontzettend veel uitgeprobeerd, maar snap er niks van. Het heeft inderdaad te maken met mijn webcam, ingebouwd. Dat ***** ding gebruik ik toch nooit...

Maargoed...

wie kan me helpen?

Mijn ipod touch krijg ik niet meer aangesloten aan mijn pc, want dan valt die meteen uit. Zou de uitleg iets concreter kunnen zijn, want sommige beschrijving is met zoveel computertaal omschreven dat ik er niks van snap...

hehe

Alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt mensen!!!
  #24  
Oud 12-09-10, 21:10
Knuffie Knuffie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tvbleu Bekijk bericht
Probleem crash Acer laptop bij aansluiten iphone is opgelost; heb op het forum comment gevonden van junior member "deuxani" voor zgn "work-around"; hernoemen van driver voor Orbicam in system32 dir (LVUSBsta.sys) en dan iphone aansluiten; geen crash en syncing met iTunes ok.
1. in apparaatbeheer wordt er een Digital Still Camera geïnstalleerd (=iphone) echter met foutmelding dat er geen stuurprogramma kan worden gevonden dus iphone gebruikt het stuurprogramma van de Orbicam,waardoor computer crasht.
2. iTunes start normaal en ziet iphone; syncing ok
3. na afkoppelen driver hernoemen naar originele naam om Orbicam terug te activeren.
een vriend van me heeft bovenstaande uitgevoerd! met succes thanks, alleen wel met een bijwerking: geen geluid meer!!

das dus wel minder, iemand enig idee hoe we dat kunnen oplossen of waar het aan zou kunnen liggen?!

Thanks guys!!!
  #25  
Oud 12-09-10, 21:26
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Ik denk dat je dit het beste kan vragen op een computer forum.
Nucia Security Forums of Helpmij.nl
  #26  
Oud 14-09-10, 14:59
tvbleu tvbleu is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard probleem crash ACER laptop bij aansluiten Iphone

Knuffie zegt dat bij uitvoeren van "mijn" procedure, er geen geluid meer is. Had dit ook voor en opgelost door alle geluidsdrivers/(Realtec etc ..) tijdelijk uit te schakelen. Heb nu geen ACER meer om de details mee te geven.
Wat ik er mij nog van herinner is dat je in Apparaatbeheer alle geluidskaarte/drivers enz... tijdelijk moet uitschakelen ( dus niet verwijderen), vooraleer je de Iphone aansluit want Itunes neemt blijkbaar ook de controle over de geluidsdrivers over; Als je dan de Iphone aansluit krijg je wel een melding in Itunes dat er een probleem is met het geluid maar dat kan je negeren.
Na het syncen en afkoppelen en uitvoeren van procedure hernoemen driver, de geluidsdrivers terug inschakelen. In het slechtste geval de drivers opnieuw installeren via Apparaatbeheer.
Blijkbaar is het probleem altijd terug hetzelfde: Itunes gebruikt zijn drivers om de USB interfaces ( voor beeld & geluid) van ACER aan te sturen en blijkbaar zijn die niet compatible met de hardware op sommige ACER laptops.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bereik valt weg waneer gesprek gestart wordt (KPN) Kiterzone KPN 23 18-06-10 00:45
Iphone valt uit jk89 iPhone algemeen 0 14-11-09 19:39
iPhone valt uit -jappo- Archief 5 25-05-09 20:09
iphone valt uit mausie565 iPhone algemeen 1 25-03-09 20:40
Iphone valt uit Twoine iPhone algemeen 0 03-02-08 14:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17.