//

uit vallen bij indrukken

uit vallen bij indrukken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een probleem, ik heb vorige week een iphone gekocht niks aan de hand werkte perfect, nu heb ik alleen met mijn domme ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-04-11, 00:14
Mikoh1991 Mikoh1991 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard uit vallen bij indrukken

Ik zit met een probleem, ik heb vorige week een iphone gekocht niks aan de hand werkte perfect, nu heb ik alleen met mijn domme kop, mijn iphone vorige week laten vallen. vervolgens heb ik iets raars.

Als ik rechts boven in het scherm druk dan valt zomaar me telefoon uit en start hij opnieuw op. dit heb ik ook als ik bijv games speel op de iphone.

Dus ik dacht mogelijk een software probleem omdat hij ook gejailbracked was door een maat van me.

nu heb ik hem dus geupdate naar 4.3.1 en vervolgens naar fabrieksinstellingen gezet.

en ik dacht ik probeer vervolgens nog 1 keer te drukken op het scherm.
nu sloot hij dus opnieuw af dus aan de software kan het niet liggen.

nu is de vraag, weet iemand toevallig waar dit eventueel aan zou kunnen liggen en hoe duur dit zou kunnen kosten??.

ik heb de iphone zelf al een aantal keer uit elkaar gehaald dus ik kan zelf wel wat sleutelen aan de telefoon.

ik hoop wat goede argumenten te horen..


met vriendelijke groet

Mike Thijssen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-11, 08:11
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Nou dat je dacht dat het probleem software matig is, vind ik wel vreemd. Wat heeft een jailbreak nou met uitvallen als je op een bepaald punt drukt te maken?? Wat mij eerder logisch lijkt, is dat zich rechtsboven de aan/uit knop van de iPhone bevindt. Dus waarschijnlijk is er iets stuk gegaan / verschoven tijdens de val, zodat de aan/uit knop nu ook getriggerd wordt als je ergens rechtsbovenin je scherm drukt.... Is vast wel te repareren, je kunt op iFixit even kijken wat daar precies zit en welk onderdeel misschien stuk is, of scheef zit, of wat dan ook.
  #3  
Oud 02-04-11, 08:50
Mikoh1991 Mikoh1991 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard

het zou dus indd kunnen want ik had mijn scherm eraf gehaald en dus het aan/uit knopje wat beter aangedrukt, daarna had ik er geen enkel probleem meer mee de hele dag spelletjes lopen doen enzo. alleen vervolgens zat ik in de auto naar amsterdam. en toen vloog hij dus weer uit. dus ik denk dat het indd zou kunnen dat me aan/uit knop geactiveerd word. ook zit er btw een kleine barst naast me aan/uit knop. ik ga vanmiddag wel eventjes naar de icentre hier in de buurt en zal daar ook ff voorleggen wat me probleem is mischien dat zei 1 2 3 kunnen weten(zien) wat het probleem is. ieder geval bedankt had hierover nog niet nagedacht.
  #4  
Oud 02-04-11, 11:20
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Gewoon even naar een iPhone repair centrum gaan, waar je een afspraak kunt inplannen en kunt wachten terwijl die gerepareerd wordt... Icentre doet er zelf niets mee, die sturen op naar t-mobile / solid vision denk ik....
ALS je hem hebt laten vallen valt het toch niet onder garantie en via solid viskom krijg je na betaling een refurbished terug... Na x aantal weken zonder iPhone....
Correct me if I'm wrong
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes zipspevo iPhone algemeen 3 27-01-11 07:56
iphone blijft uit/weg vallen ?? beek87 iPhone algemeen 2 31-12-10 21:36
Wit scherm / herstart bij indrukken menuknop mcremsie iPhone algemeen 2 09-08-10 21:54
Zwarte flits bij indrukken stand-by knop Jaspperr iPhone algemeen 10 23-10-09 16:01
Applications vallen uit BarbadoS iPhone algemeen 2 29-10-08 18:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.