iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Oplossing iPhone blijft hangen bij Apple logo! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/882-oplossing-iphone-blijft-hangen-apple-logo.html)

croiman 17-05-08 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crunch81 (Bericht 6608)
Dit is een bekend probleem! Er zijn giga veel mensen die dit probleem hebben, de ene keer blijkt de iPhone weer zonder problemen op te starten, en bij sommigen start hij helemaal niet meer op! Hoe raar het ook klinkt, als je dit probleem hebt, moet je dit oplossen want de kans is groot dat het probleem zich binnen korte tijd weer voordoet.

In feite start de iPhone wel op, alleen laat de iPhone de applicaties niet zien! (Springboard). Er is dan een bestand beschadigd. Er zijn legio links te vinden naar mensen die het probleem hebben maar er blijkt nog geen oplossing te zijn, tot vandaag!

Let op! Ik heb dit zelf niet uitgeprobeerd maar dit lijkt me een logische oplossing.......Dus op eigen risico uitvoeren!

Ik heb de benodigde documenten en files bij elkaar "ge-rard", de credits gaan uit naar een gebruiker die dit probleem heeft opgelost. (Ik kan zijn naam niet meer vinden)

je link werkt niet

Beaux 22-05-08 18:08

Ik heb geprobeerd een ssh verbinding met mijn iphone te maken. tervergeefs maar nu elke keer als ik iphone uitzet en weer aan staat die in recovery mode. Dan moet ik met liberty "jump out recovery mode" zetten. Ik heb ssh apptapp geprobeerd om een ssh verbinding te maken en mijn iphone draait op 1.1.4. Iemand een idee omdit rare probleem te verhelpen...:confused:

nooitgedacht 16-06-08 21:21

help mijn iphone blijft hangen op apple logo.
Heb hem unlockt gekocht en ben computer nurt.
Hoe kan ik dit oplossen.

Destiny 16-06-08 21:45

Zoekfunctie gebruiken.

nooitgedacht 16-06-08 22:24

Wat is zoekfunctie gebruiken

croiman 16-06-08 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nooitgedacht (Bericht 128053)
Wat is zoekfunctie gebruiken

die knop hierboven waar zoeken opstaat, kun je bepaalde dingen zoeken op het forum na bepaalde onderwerpen

nooitgedacht 16-06-08 22:46

mijn iphone blijft hangen op apple scherm.
Wat te doen.
Als ik hem herstel bij itunes zal ik waarchijnlijk terug moeten unlocken.
Of zie ik dit verkeerd.
Het probleem is heb hem unlockt gekocht en zou niet weten hoe dit te doen.
Heb ziphone al geinstaleerd maar durf niet goed.Ken er echt helemaal niets van.

croiman 16-06-08 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crunch81 (Bericht 6608)
Dit is een bekend probleem! Er zijn giga veel mensen die dit probleem hebben, de ene keer blijkt de iPhone weer zonder problemen op te starten, en bij sommigen start hij helemaal niet meer op! Hoe raar het ook klinkt, als je dit probleem hebt, moet je dit oplossen want de kans is groot dat het probleem zich binnen korte tijd weer voordoet.

In feite start de iPhone wel op, alleen laat de iPhone de applicaties niet zien! (Springboard). Er is dan een bestand beschadigd. Er zijn legio links te vinden naar mensen die het probleem hebben maar er blijkt nog geen oplossing te zijn, tot vandaag!

Let op! Ik heb dit zelf niet uitgeprobeerd maar dit lijkt me een logische oplossing.......Dus op eigen risico uitvoeren!

Ik heb de benodigde documenten en files bij elkaar "ge-rard", de credits gaan uit naar een gebruiker die dit probleem heeft opgelost. (Ik kan zijn naam niet meer vinden)

Is al eerder besproken : Continu apple op je scherm ???

En je link werkt niet, als je een link wilt gebruiken naar een andere pagina, gebruik dan het blauwe bolleke boven je invoer tekst kader.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nooitgedacht (Bericht 128059)
mijn iphone blijft hangen op apple scherm.
Wat te doen.
Als ik hem herstel bij itunes zal ik waarchijnlijk terug moeten unlocken.
Of zie ik dit verkeerd.
Het probleem is heb hem unlockt gekocht en zou niet weten hoe dit te doen.
Heb ziphone al geinstaleerd maar durf niet goed.Ken er echt helemaal niets van.

Misschien heb je iets aan bovengenoemde oplossing ???

westland 23-06-08 20:03

filmpje kon ook niet zo goed zien. maar wel goed nummer :)

croiman 23-06-08 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door westland (Bericht 130700)
filmpje kon ook niet zo goed zien. maar wel goed nummer :)

??????? denk dat je reactie hier beetje verkeerd is???
filmpje??? nummer???

mustykief 26-10-08 16:34

Pff kan er mij iemand helpen, hij blijft maar op het apple logo hangen

chik 15-04-10 19:01

hey na ik blackrain op me iphone had gezet liep die vast en nu blijft die hangen op appel logo en hij doet niks meer.wat kan ik nu doen??

1Jelle88 31-01-11 16:42

Mijn 3G iPod Touch doet het sinds gisteravond niet meer.
Ik had er een Jailbreak op (GreenPois0n), maar deze heb ik verwijderd omdat ik de Jailbreak nutteloos vond. Ik heb liever een 'frisse' iPod.
Ik heb op Herstel geklikt, op de iPod zelf, voordat ik ging slapen.
Toen ik weer wakker werd was de batterij leeg, dus ik deed hem aan de oplader,
maar hij blijft maar hangen bij het 'Appeltje'.
Na zo'n 5, 10 minuten wordt het scherm heel snel wit, dan zwart en dan komt het apple-logo weer in beeld en begint het proces opnieuw.
Is het noodzakelijk dat ik iPod terugstuur naar Apple / wat moet ik doen..?


Gr Jelle

wallie12 03-02-11 16:54

Beste Jelle, dat had ik ook eens, toen had ik hem in DFU mode gebracht en toen nog een keer hersteld via Itunes. Weet je wat DFU is?

Ik hoop dat het lukt

johnvanveelen 05-11-11 08:22

hallo

ik heb een iphone 3 gekregen van mijn zus die hem eerst heeft gereset
ik heb nu mijn eigen simkaart erin gedaan en op de power knop gedrukt
maar nu blijft hij steeds op het appeltje steken

HELP

nicaso 06-12-11 17:59

Ik heb op mijn ipod touch een reset gedaan maar na de reset blijft hij hangen bij het apple logo. Ik weet door de vele verschillende manieren niet meer hoe ik dit nu kan verhelpen.

Itunes vind mijn ipod ook niet meer?

Mvg,

Nicaso

iphonevankevin 23-07-13 17:05

ik heb dat probleem ook mijn iphone blijft hangen op het apple logo.
ik kan hem niet restoren omdat ik een simlock heb met SAM.
wat kan ik doen om mijn iphone te herstellen zonder te restoren.
aub help mij

jensdv 23-11-14 01:37

de mijne doet gwn helemaal niets meer

peerenbooms 23-11-14 11:34

Dat komt omdat je volgens je gegevens niets hebt:-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:55.