//

hulp gewenst van gmail kenners/experts!!

hulp gewenst van gmail kenners/experts!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag gmail account aangemaakt. Hier heb ik mijn hotmail account en eigen domein mail adres. Nu is mijn vraag; Ik wil graag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-04-11, 15:10
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard hulp gewenst van gmail kenners/experts!!

Ik heb sinds vandaag gmail account aangemaakt. Hier heb ik mijn hotmail account en eigen domein mail adres.

Nu is mijn vraag;

Ik wil graag dat als ik mails binnenkrijg of op mn iPhone of op laptop niet nog een keer op het andere apparaat de mail ook nog eens hoeven te verwijderen. Hoe en waar stel ik dit in op zowel mijn laptop in gmail account en ook dus hoe op mijn iphone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-04-11, 15:32
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Op je iPhone als exchange instellen.

Setting up Google Sync with your iOS device : Google Sync (ActiveSync) - Google Mobile Help
  #3  
Oud 04-04-11, 23:38
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

hoi Bomans,

bedankt voor de link! Nog enkele vraagjes. Ik hoop dat je deze voor me wil en kan beantwoorden;

--Kan ik Gmail nu eigenlijk als vervanger zien van mijn huidige Windows Live Mail waarin ik mijn 2 email accounts in heb staan? Ofwel, kan ik nu Windows Live Mail net zo goed verwijderen en alleen doorgaan met Gmail, omdat ik daar dus nu alle mail laat binnenkomen van mijn Hotmail account en eigen domein email account?

-- Moet ik meerdere exchange accounts aanmaken in mijn iPhone, 1 voor Hotmail en 1 voor mijn eigen domein account. Of is dat niet nodig nu ik alles heb ondergebracht in Gmail?
  #4  
Oud 04-04-11, 23:43
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Als je je hotmail-account leeg laat trekken door gmail, hoef je dat niet meer op je iphone te doen. Die zal namelijk niets vinden, de mailbox is dan al geleegd door gmail!
  #5  
Oud 05-04-11, 00:44
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

ppffff..... Ik ben echt een zware amateur op dit gebied hoor. Ik vind het nogal ingewikkelde materie.

Wat ik wil is wellicht niet eens mogelijk met Gmail. Maar laat ik het eens proberen uit te leggen;

Graag wil ik Gmail gebruiken icm met mijn iPhone. Ik word moe van telkens en op mijn iPhone en thuis in Windows Live Mail mijn mailtjes 2 keer verwijderen. Ik dacht dat Gmail hier ideaal voor was. Dus dat als ik op het ene device een mail heb gelezen/verwijderd dat dat dan ook direct op de andere word verwijderd.

Ik gebruik Hotmail (deze wil ik er op korte termijn uitgooien), verder gebruik ik sinds kort een eigen domein email account. Deze heb ik weten toe te voegen inmiddels in Gmail als email adres waarin ik mails ontvang en verstuur.

Maar dan komt het... Ik geloof dat ik wel tientallen instellingen her en der moet aanpassen. Ik ben al werkelijk 3 dagen bezig om het uit te zoeken hoe dat moet. maar vind nergens een uitleg voor amateurs op mail gebied als ik.

Ik krijg het idee wat ik graag precies wil, niet mogelijk is in mijn geval... Ik hoor graag het tegendeel, maar ben bang dat ik gewoon verder moet in de situatie waarin ik dus nu zit; namelijk op beiden devices (iPhone en Windows Live Mail) steeds 'dubbel' alles moet verwijderen ed
  #6  
Oud 05-04-11, 00:52
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Het hangt van hotmail af. Eigenlijk heeft het niks met een iPhone te maken: je stelt het bij gmail in. Ik laat mijn gmail-account een aantal oudere e-mailadressen van mij leeg maken. Daar zit hotmail niet bij! Ik heb wel een hotmail-account, maar dat is nooit de belangrijkste geweest.

Maar het zou kunnen dat hotmail het niet toelaat.
  #7  
Oud 05-04-11, 14:10
markzijlstra markzijlstra is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 102
Standaard

Ik heb zelf (bij de opties binnen hotmail) mijn hotmail doorgezet naar mijn gmail. In dat geval komen dus al mijn berichten binnen op mijn gmail en worden gelezen zodra ik ze gelezen heb op mijn iPhone.

Enkel is het versturen via hotmail, vanuit gmail, volgens mij niet mogelijk..
__________________
iPhone US-> iPhone 3G 8GB-> iPhone 3GS 16GB-> iPhone 4 16GB... iMac 27'' 3.2ghz 8gb ram... iPad Wi-Fi 16GB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren heli53 iPhone algemeen 0 04-10-10 22:36
Voor de echte die-hard iphone kenners! deembroekie iPhone algemeen 5 30-09-08 21:22
Dringende vraag - Hulp gewenst Sil Koopinformatie Nederland 21 21-06-08 12:29
graag binnenkort hulp gewenst kjellmehuys Archief 0 18-03-08 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:27.