iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   alternatief voor een iphone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/88624-alternatief-voor-iphone.html)

simlockvrij 07-04-11 22:44

alternatief voor een iphone
 
Ik ben zelf in het bezit van een geweldige iphone 4. Maar mijn vrouw heeft een old school nokia E51, nu is het zo dat ze van haar werk VOOR haar werk een blackberry (type onbekend)krijgt.

Haar prive abonnement loopt over 7 weken af. het is nu zo dat ze constant met mijn telefoon zit te spelen e.d.

aangezien de iphone's vrij prijzig zijn en mijn vrouw een BB krijgt wil ik een BB erbij nemen, wat is nou een enigsinds vergelijkbaar toestel uit de BB stal?

ik begrijp natuurlijk dat er eigelijk niets te vergelijken is met een iphone, maar welke toestellen komen er in de buurt?

alvast bedankt voor het meedenken.

wouter1981 08-04-11 07:59

Kan maar 1 toestel bedenken, de BlackBerry Torch 9800. Maar die kost los 450 a 500 euro. En voor dat geld heb je ook een iPhone.

iWiefring 08-04-11 08:36

Je kunt ook een gokje wagen op de Storm, als je daar zelf wel volledig achterstaat, want m'n vader en mijn stiefmoeder hebben er heel veel pijn en moeite aan gehad. Die van m'n stiefma is gejat, die van m'n vader was helemaal kapot, reageerde niet meer. Terwijl hij nog maar een half jaar oud was!

Thaan 08-04-11 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij (Bericht 661570)
ik begrijp natuurlijk dat er eigelijk niets te vergelijken is met een iphone, maar welke toestellen komen er in de buurt?

Op welk gebied? Ik kan eigelijk geen enkele vergelijking trekken tussen een blackberry en een iPhone. BB heeft een toetsenbord, de iPhone heeft een touchscreen. De BB heeft een mager aanbod van Apps, op de iPhone vind je alles. De BB heeft een lange batterijduur, een iPhone gaat maar een dag mee met 'echt' gebruik.

Wat wil je vergelijken?

simlockvrij 08-04-11 18:46

ik heb geen idee, ik heb geen BB gehad, ik hoop dat jullie t me kunnen vertellen, mocht t echt geen vergelijk zijn, welke betaalbare opties zijn er nog meer?
en een iphone kost ook nog 380,- bij een abbo geloof ik.

Razors 09-04-11 20:40

Een vergelijkbare, qua uiterlijk, de torch. Gezien het de enige BB is met touchscreen.
Maar als je op het scherm iets aanklikt licht het icoontje enkel op maar opent de map/applicatie niet. Je moet echt op het scherm drukken tot je een klik hoort.

Een kwalitatieve BB is zeker de Bold. Ik heb de laatste nieuwe een tijdje gehad maar ik ben toch meer een voorstander van de Bold 9000, wat voor veel mensen de beste BB tot nu is.

debroei 09-04-11 22:38

Ik dacht dat Sagem (spreek uit als zaaghempie) ook een multifunctioneel toestel heeft met ab's .

Rav3n 10-04-11 06:34

Wat is jouw reden om een BB erbij te nemen?

Koop haar een iphone 2G, 3G of 3GS, ben ook klaar ;)

simlockvrij 10-04-11 11:03

omdat een 3gs nog steeds een stuk duurder is en weinig word aangeboden via winkels.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:42.