iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Belsignaal iPhone 4 doet het niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/88642-belsignaal-iphone-4-doet-niet.html)

Nancydingemans 08-04-11 10:18

Belsignaal iPhone 4 doet het niet
 
De schakelaar van het belsignaal staat ingeschakeld, maar mijn IPhone 4 gaat niet meer over als ik gebeld wordt en trilt alleen nog maar. Dit deed ie in het begin wel. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?

wouter1981 08-04-11 10:25

Heb je al eens een harde reset geprobeerd? De home en powerknop ingedrukt houden totdat je het Apple logo weer ziet verschijnen.

Nancydingemans 08-04-11 11:45

Hoe eenvoudig kan het zijn? Het werkt, bedankt!

Mischa1987 09-01-13 16:14

Belsignalen en meldingen haperen/bedieningsknoppen zijkant voor volume weigeren
 
Zoals het onderwerp al aangeeft; mijn belsignalen en meldingen hoor ik niet meer binnenkomen. Als je de volume harder probeert te zetten dmv de zijkant van de iPhone, dan hoor je in het scherm een doorschijnend zwart vierkantje te zien met de melding 'belsignaal', ook staat er een icoontje van het signaal.
Dan als je de telefoon daadwerkelijk harder zet, is dat bij mij niet meer mogelijk. De knoppen reageren er wel op dat je er op drukt, maar je kan niks hoger of lager zetten wat betreft volume belsignaal. Sterker nog, je ziet helemaal geen streepjes meer, ze zijn allemaal weg, in tegenstelling tot mijn vriend, daar zie je (als je door blijft drukken aan de zijkant op de -min knop) dat hij altijd wel tot 1 streepje blijft.

Ik heb er geen gekke dingen meegedaan, telefoon is niet gevallen, ben altijd voorzichtig, dit kwam van de 1 op de andere dag. Telefoon is nog niet eens een jaartje oud.
Wat ik al heb geprobeerd:
- harde reset dmv home button en die knop daarboven indrukken tot dat Apple logo weer komt
- reset van telefoon bij instellingen
- totale inhoud EN instellingen van iPhone gewist (master reset)

Niks werkt.. Wie weet raad..??


Groetjes

suzuki2002 09-01-13 17:37

Waterschade 100 procent zeker zoals jij het omschrijfd

samson1a 23-01-13 20:54

maak je dock connector ff goed schoon zacht kwastje of goed blazen,
had hetzelfde !!
stof probleem kijk eens of alles werkt met oortjes erin !!

succes

Sanne83 10-02-13 21:43

Ik heb net via mijn telefoon de software geupdate naar 6.1
Sindsdien heb ik geen belsignaal meer. Net als bovenstaand geen blokjes meer. Met koptelefoon is er wel geluid. Alle bovenstaande opties (reset, dock connector schoongemaakt etc) geprobeerd. Het is zeker geen waterschade. Niets helpt. Kan het iets met de update te maken hebben?
Hopelijk kan iemand me helpen!!!
Thanks.

suzuki2002 11-02-13 18:50

En waarom denk jij dat het geen waterschade is ?

Schroef je iPhone open. Maak je dockconnector aansluiting los ..
Bedien je volume knoppen eens . Werken deze nu wel dan heeft je dockconnector het begeven . Bijna altijd door vocht.


Een nieuwe dockconnector zal dan de oplossing zijn

Gilles111 12-02-13 23:05

Waterschade ontstaat maar zelden omdat de telefoon echt in/onder water heeft gelegen. Meestal ontstaat waterschade door ongelukkig terecht komend spatwater (bv regen) of condensvorming in het toestel (temperatuurwisselingen). Ook langdurig in bv een natte broek of jas verblijven kan een rol spelen.

Meestal gaat het goed maar soms kan door iet wat slechte afdichting ergens toch vocht in je telefoon terecht komen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.