Niet meer uit recovery mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is echt heel raar ik zat op 4.3.1 ik had beslote te downgraden naar 4.2.1 ik heb die shsh opgeslagen en heb tiny umbrella ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet meer uit recovery mode
Het is echt heel raar ik zat op 4.3.1 ik had beslote te downgraden naar 4.2.1 ik heb die shsh opgeslagen en heb tiny umbrella gebruikt.Alles ging goed tot het einde ik kreeg error 1015 dat is normaal gewoon op exit recovery klikken.Dus had dat gedaan maar::: apple logo verschijnt en bam mn iphone gaat uit en weer in recovery mode.Toen heb ik gebrobeerd te downgraden naar 4.1(had ik ook opgeslagen)En dat lukte wel!!! Dus ik weet nie waar het aan lag kan aleen nie naar 4.2.1 :-( iemand oplossing zodat ik wel naar 4.2.1 kan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone komt niet uit recovery mode | joj3 | Jailbreak | 7 | 15-03-14 19:06 |
iPhone: Help please: Iphone 4 niet meer uit recovery mode te krijgen | pdewildt | Jailbreak | 2 | 23-05-11 15:51 |
Iphone gaat niet uit recovery mode | bokkie14 | iPhone algemeen | 13 | 05-02-11 17:24 |
Wil niet uit recovery mode | Y-Less | Archief | 2 | 02-12-08 08:20 |
Help! Ik kom niet uit recovery mode | aernout | Unlock [archief] | 37 | 03-12-07 16:09 |
|
|