Geluidsprofiel aanpassen voor mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op dit moment vind ik het handig om tijdens het werk het gleuid van mijn iphone op stil te hebben met uitzondering van de mail. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluidsprofiel aanpassen voor mail
Op dit moment vind ik het handig om tijdens het werk het gleuid van mijn iphone op stil te hebben met uitzondering van de mail.
Hoe kan je het geluidsprofiel zo aanpassen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb een aantal aplicaties gevonden die dit kunnen oplossen:
Auto silent My Profiles Ik ga ze testen. ---------------------- Gisteren een profiel aangemaakt met Auto silent. Je kan precies aangeven welk geluid je wel en niet wil horen met een tijdsschema erbij. Ik ben er blij mee . Ik hoop dat het energie verbuik mee valt. Laatst gewijzigd door Pringle; 14-04-11 om 09:30. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik de volgorde van (mail) accounts aanpassen? | XIII | iPhone algemeen | 3 | 06-04-11 13:20 |
in itunes e-mail accounts aanpassen | EvdB1958 | iTunes | 2 | 23-12-10 20:00 |
Lockscreen aanpassen. Welke app is hier momenteel het beste voor? | coffee119 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 26-11-10 09:57 |
[tweak] Aanpassen interval e-mail ophalen | ironmanixs | iPhone algemeen | 11 | 25-11-09 17:17 |
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? | meurkens | iPhone algemeen | 6 | 17-03-08 22:50 |
|
|