//

Ik niet meer ophangen tijdens een gesprek!!

Ik niet meer ophangen tijdens een gesprek!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik iemand bel of ik word gebeld dan neem ik op..... Daarna wil ik het gesprek beindigen door gewoon op stop te drukken op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-04-11, 21:28
iMafia75 iMafia75 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 81
Standaard Ik niet meer ophangen tijdens een gesprek!!

Als ik iemand bel of ik word gebeld dan neem ik op..... Daarna wil ik het gesprek beindigen door gewoon op stop te drukken op het touch screen maar die kan ik nie meer vinden!! Het scherm blijft zwart wat ik ook doe.. Ik druk dan paar seconden later op de sleep button en dan komt ie na paar seconden op het lock screen.Heel vaag.Kortom als ik een gesprek wil beindigen dan blijft het scherm van de iphone zwart(Aleen de laaste tijd had dit voorheen nooit)Heb een iphone 3gs 4.1 met jailbreak.Ik heb al een restore gedaan maar helaas.Het kan aan een tweak of app uit cydia liggen maar weet ik dus niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-11, 16:37
johanneslol johanneslol is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 99
Stuur een bericht via MSN naar johanneslol
Standaard

Het klinkt eerder iets te zijn met je proximity sensor, kun je niet testen naar het bellen met iemand er een licht op te schijnen ? Als dat ook geen effect is een een herstel niet werkt is je proximity sensor mischien stuk ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Terug na belscherm blijft in beeld na ophangen gesprek.. Bur iPhone algemeen 1 25-06-09 20:36
De ander hoort mij niet/slecht tijdens gesprek haakwei111 iPhone algemeen 4 23-05-09 20:27
Agenda raadplegen tijdens een gesprek damnet iPhone algemeen 3 06-05-09 21:13
Luidspreker werkt niet meer tijdens gesprek Lucasgent iPhone algemeen 2 05-03-09 20:46
Bellen en ophangen niet meer mogelijk. t!mmy iPhone algemeen 3 24-08-08 15:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:53.