iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Fake onderdelen bij ifixmania (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/89309-fake-onderdelen-ifixmania.html)

justin009 16-04-11 10:46

Fake onderdelen bij ifixmania
 
Mensen laat je iphone 4 niet repareren bij ifixmania.nl ze gebruiken allemaal niet originele goedkoope ebay rotzooi mijn hele iphone 4 is nu naar de ***** sommige delen van de schermen werken niet en soms reageert de hele iphone niet meer en de scherm voelt meer als plastic dan glas dus mensen kijk uit en koop geen ONDERDELEN OF LAAT JE IPHONE NIET REPAREREN BIJ IFIXMANIA.nl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en als je een mail stuurt met een uitleg dat de iphone niet meer naar behoren werkt krijg je een email terug dat het je eigen risico is dat je het bij hem laat repareren:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:



Slechte service ifixmania slechte reparatie fake onderdelen ifixmania neppe onderdelen ifixmania slechte ervaring slechte beoordeling ifixmania rotzooi

Guest-20180925190238 16-04-11 11:30

Jij bent blijkbaar heel boos. Maar je moet vooral boos zijn op jezelf :rolleyes:

Waarom laat je die dure iPhone 4 niet herstellen bij een officiële Apple hersteldienst dan ben je zeker dat er originele onderdelen gebruikt worden.

justin009 16-04-11 13:38

Viel niet binnen de garantie en zou hem dus op mijn kosten moeten laten repareren maar dit is erg duur om bij apple te laten repareren uiteindelijk wel spijt gehad dat ik hem niet bij apple liet repareren nu moet ik het uiteindelijk toch wel doen dus mensen laat je iphone niet repareren bij fake bedrijf ifixmania.nl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad ::mad::mad::mad::mad::mad:

Guest-20180925190238 16-04-11 13:43

Mijn grootmoeder zei altijd :"Goedkoop is duurkoop".

justin009 16-04-11 14:01

Ja dan heeft je grootmoeder helemaal gelijk nooit meer rotzooi kopen of laten reapareren bij ifixmania

Typ 81 16-04-11 14:19

Als je op de website kijkt, Timosha, dan kan je zien dat ze verkocht worden als originele Apple onderdelen. Ik vind in dezen de consument niets te verwijten. Het is in Nederland verboden om immitatie onderdelen als originele te verkopen.

justin009 16-04-11 14:39

Ja dat zat ik mij ook af te vragen kan ik ergens een klacht indienen?

Guest-20180925190238 16-04-11 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 (Bericht 664865)
Als je op de website kijkt, Timosha, dan kan je zien dat ze verkocht worden als originele Apple onderdelen. Ik vind in dezen de consument niets te verwijten. Het is in Nederland verboden om immitatie onderdelen als originele te verkopen.

Niet alleen dat !!!! Op die foto's staan ook vervalste FCC (FC) en Cenelec/Etsi (CE) keuringsnummers.

Imitatieonderdelen worden (illegaal) verkocht omdat er een markt voor is. Omdat sommige lui de kool en de geit willen sparen.

Typ 81 16-04-11 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 664872)
Niet alleen dat !!!! Op die foto's staan ook vervalste FCC (FC) en Cenelec/Etsi (CE) keuringsnummers.

Dat de gemiddelde computergeek dat weet, hoeft niet te zeggen dat iedereen dat onderscheid kan maken ;) Onderdelen worden hoe je het wendt of keert verkocht onder valse voorwenselen.

Guest-20180925190238 16-04-11 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 (Bericht 664876)
Onderdelen worden hoe je het wendt of keert verkocht onder valse voorwenselen.

Zelfs op dit forum worden zulke onderdelen en gemodificeerde iPhones verkocht.

justin009 16-04-11 15:07

ifixmania.nl ifixmania is gewoon oplichters oplichterij fraude

Typ 81 16-04-11 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 664878)
Zelfs op dit forum worden zulke onderdelen en gemodificeerde iPhones verkocht.

Ja particulier, dan weet je de risico's. Maar als een reparateur op zijn website verkondigt originele onderdelen te gebruiken voor reparaties, is dat toch wel een ander verhaal mijns inziens.

Guest-20180925190238 16-04-11 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 (Bericht 664883)
Ja particulier, dan weet je de risico's. Maar als een reparateur op zijn website verkondigt originele onderdelen te gebruiken voor reparaties, is dat toch wel een ander verhaal mijns inziens.

"You are preaching to the converted" ! Je hebt absoluut gelijk ;)

kbman 16-04-11 15:39

gsmenzo.nl is een betrouwbaar adres probeer het daar maar eens die gasten hebben jarenlange ervaring ook met de Iphone.

Succes

Typ 81 16-04-11 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 664888)
"You are preaching to the converted" ! Je hebt absoluut gelijk ;)

Naar die woorden was ik op zoek ;)

iNemesis 16-04-11 17:58

Originele iphone onderdelen zijn nergens te verkrijgen (behalve bij de erkende bedrijven gecertificeerd door APPLE) . Dus wie beweert dat hij originele onderdelen zou ik in twijfel trekken. Wel heb ik in het verleden zelf grote aantal iphones gerepareeerd door gebruik te maken van kapotte iphones. Maar daar kwam ik meestal met de prijs niet uit...

ariendg 29-11-11 22:39

Wordt deze gast nog aangepakt? Staat inderdaad overal origineel bij. Werkt erg misleidend, ik was er ook bijna ingetrapt.

simlockvrij 29-11-11 23:42

ja euh dan moet ie angifte doen of informatie in gaan winnen, er zijn voldoende organisaties die hier in kunnen bemiddelen.

jandevoer 30-11-11 09:02

kopie maken van website en of desbetreffende artikel .

opsturen aar apple met alle gegevens

dan kan je de donder opzeggen dat meneer een flinke boete gaat krijgen .


origineel wordt niet verkocht alleen aan gecertificeerde retail verkopers . en dan nog worden ze niet particulier verkocht

er zijn wel goede oem spullen te krijgen ...

simlockvrij 30-11-11 10:16

wie gaat die boete geven dan? apple?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:45.