//

Werkmail op iPhone maar ICT werkt niet mee. Iemand tips?

Werkmail op iPhone maar ICT werkt niet mee. Iemand tips? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Wij hebben op het werk Blackberry met emailontvangst er op. Dat is echter ook het enige helaas dus heb ik mijn werk simkaart in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-11, 16:20
Benp Benp is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard Werkmail op iPhone maar ICT werkt niet mee. Iemand tips?

Hoi,

Wij hebben op het werk Blackberry met emailontvangst er op. Dat is echter ook het enige helaas dus heb ik mijn werk simkaart in een iPhone 3GS gedaan. Helemaal super want de Blackberry van het werk is echt een puderwetse waar je nog niet eens foto's mee kunt maken.

Ik moet wel per mail bereikbaar zijn dus ik dacht dan zet ik mijn mail op iPhone.

Dat lukt me dus niet. Onze ICT schijnt het zo te hebben geregeld dat je de mail alleen op de blackberry kunt installeren.

Ik kan wel op webmail via safari maar dat leest heel lastig.

Is er iemand die een goeie tip voor me heeft. Er kan al zo veel dus ik hoop dat iemand hier een idee van heeft.

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Grz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-11, 21:37
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Er valt weinig meer te doen dan je BB te gebruiken. Je kunt als ICT afdeling namelijk de hele infrastructuur daar op aanpassen en dingen begrenzen (wetgeving kan dit als eis stellen trouwens maar ook de directie zelf). Nadeel is wel dat je al snel ook alleen maar BB's kunt gebruiken. Je kunt het eens bij ICT proberen maar als ze je niet willen helpen dan houdt het gewoon op.
  #3  
Oud 21-06-12, 22:17
pcckoster pcckoster is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 5
Standaard

Dag Benp,
Heb een zelfde soort probleem maar ervaar dat collega's wel met Iphone en exchange kunnen communiceren. Ik heb net een topic hierover aangemaakt. Begin me toch af te vragen of ze mijn BB account niet moeten deleten en dat het dan werkt. Zover ik weet hebben collega's bij mij op de zaak geen BB account en gebruiken hun privé Iphone. Ik wil dat ook maar heb een werkend BB account.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software: NDrive Benelux werkt niet mee Pieter65 iPhone Navigatie 4 12-07-10 18:33
Iemand tips: Iphone boxsysteem oliebol iPhone accessoires en onderdelen 0 21-02-10 17:31
Iphone 2g gerepareerd, maar werkt niet? Berrie iPhone algemeen 10 29-10-09 17:58
SEIDIO Externe batterij? iemand ervaring hier mee? GEEK iPhone accessoires en onderdelen 0 13-02-09 15:57
de Iphone is er maar ik kan er niets mee...help! rjmeijer1973 Archief 1 01-11-08 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.