Multitask gestures discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb nou sinds een tijdje mijn iphone 4g jailbroken maar nou wil ik toch wel graag multitask gestures erop. Alleen gaat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Multitask gestures
Hallo allemaal Ik heb nou
sinds een tijdje mijn iphone 4g jailbroken maar nou wil ik toch wel graag multitask gestures erop. Alleen gaat het de hele tijd fout ik heb al met ifile geprobeerd en na het rebooten was de multitask gestures regel verdwenen. via ssh al geprobeerd.En ook via mt gestures gdwonloadt en in winterboard geactiveerd. En bij instellingen staat geen mt gestures Echt niks werkt. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen alvast bedankt
Without Having An Apple Your Live Is Not Complete Laatst gewijzigd door DJxReventon; 17-04-11 om 12:24. Reden: Mt gestures gebrobeerd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand al een oplossing. Alsjeblieft
|
|
||||
|
||||
Gestures zoeken in Cydia en dan diegene pakken van BigBoss repo.
|
||||
|
||||
IK heb ze alle bij al Mt gestures theme En het enable multitouch gestures Is eer een andere manier
|
|
|||
|
|||
Jailbreak je iphone met de nieuwe redsnow daar staat Multitasking gestures er standaard bij (behalve als je het niet aankruisd)
|
|
||||
|
||||
Dank je skaffa maar daar heb ik echt geen zin in. Dan maar geen multitask gestures
|
|
|||
|
|||
Ik heb de multitasking gestures ook en eigenlijk is het nutteloos op de iphone, ik gebruik liever de home knop
|
|
||||
|
||||
Ach weet ik dat ook weer
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik dacht dat 0.9.6rc12 de laatste was en daar zie ik die optie niet... (en ik heb hem ook nooit eerder in redsn0w gezien, wel in Sn0wbreeze)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zojuist RC12 over RC9 heengegooid (Install Cydia uitgevinkt) en inderdaad er staat nergens dat je MTasking Gestures kan enablen.
EDIT: Maar nu ik hem eroverheen gegooid heb, en niks anders in Cydia had geïnstalleerd om ervoor te zorgen dat ze ge-enabled werden. Staat nu inneens wel de Gestures optie bij mijn Instellingen menu onder Algemeen. Laatst gewijzigd door iWiefring; 17-04-11 om 23:53. Reden: toevoeging. |
|
||||
|
||||
Zal ik hem dan tock maar opnieuw jailbreaken maar ik bang dat het mis gaat en ik straks al mijn tweaks en themes kwijt raak plus dat ik geen andere problemen wil.
|
|
|||
|
|||
Sorry ik bedoelde snowbreeze!
|
|
|||
|
|||
remove background op 4.3.2
Hallo,
Kan iemand mij vertellen waarom remove background niet werkt op versie 4.3.2 ??voorheen had ik 4.1 en daarop deed die prima. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Multitask gestures iPad zonder jailbreak! | Aitvaras | Jailbreak | 45 | 23-10-11 16:44 |
Multitask gestures op iPad via Xcode (Mac). | MauroDG | iPad algemeen | 9 | 15-04-11 22:11 |
iPod touch: multitasking gestures probleem (N81AP.plist) | Guest-20191103144301 | Jailbreak | 0 | 19-02-11 15:37 |
multitask | waspoeder | iPhone algemeen | 4 | 02-08-10 18:19 |
|
|