//

1st gen iPhone plotseling gecrasht en nu boot hij niet meer!

1st gen iPhone plotseling gecrasht en nu boot hij niet meer! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Gisteren is mijn 1st gen iPhone gecrasht, en toen ik probeerde te rebooten, werkte dat niet: hij blijft steeds hangen bij het opstartscherm. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-11, 12:15
Reckless Reckless is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard 1st gen iPhone plotseling gecrasht en nu boot hij niet meer!

Hoi allemaal,

Gisteren is mijn 1st gen iPhone gecrasht, en toen ik probeerde te rebooten, werkte dat niet: hij blijft steeds hangen bij het opstartscherm. Dan komt er na 3 minuten zo'n cirkeltje in het midden (zo'n laadcirkeltje dat alle iPhones gebruiken) maar die loopt ook vast.

Omdat ik net een nieuw besturingssysteem heb geinstalleerd (Windows 7) en waarschijnlijk niet mijn iPhone nog met de nieuw geinstalleerde iTunes heb geconnect, heb ik ook geen backup! Tenminste, ik kan nergens een map met MobileSync vinden op mijn Windows 7 PC, dus ik vrees dat ik geen backups heb

Is er een mogelijkheid om mijn iPhone nog bootable te krijgen, of in ieder geval de contacten er nog in te houden / uit te halen? De iPhone is al jaren gejailbreakt en geunlocked zonder problemen. Word hier toch wel een beetje onrustig van...

Bedankt voor de hulp allemaal!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-11, 12:19
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Kan je nog wel met iTunes de firmware opnieuw updaten/herstellen? Backup terugzetten zal niet gaan als je windows opnieuw hebt geïnstalleerd en niks hebt bewaard.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 22-04-11, 12:29
Reckless Reckless is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Kan je nog wel met iTunes de firmware opnieuw updaten/herstellen? Backup terugzetten zal niet gaan als je windows opnieuw hebt geïnstalleerd en niks hebt bewaard.
Ik heb geen idee, dat heb ik nog niet geprobeerd, heb je een linkje waar dat precies wordt uitgelegd hoe ik dat kan doen? Ik heb de 3.1.3 custom firmware van hier gehaald, ergens op iPhoneclub.nl. Bedankt voor de hulp!
  #4  
Oud 22-04-11, 13:02
Reckless Reckless is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Heb dit zojuist in iTunes geprobeerd en ik kan inderdaad niet herstellen, dan loopt iTunes namelijk ook vast

Ik kan echter wel via Windows verkenner bij de foto's op mijn iPhone. Zou het mogelijk zijn dat ik ook bij mijn andere bestanden, zoals contacten kan komen om die op te slaan? En zo nee, wat kan ik nu nog doen om dit te repareren?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
crashende Iphone 1st Gen RJS iPhone algemeen 4 17-08-09 19:53
iphone 1st gen 3.0 kapot??? superpat iPhone algemeen 5 24-06-09 20:05
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB Saik0 Koopinformatie Nederland 5 09-08-08 22:03
iphone firmware 2.0 (1st gen) unlocken jonathan1993 Archief 1 12-07-08 02:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.