iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Scherm rotatie werkt niet meer rotatie lock niet geactiveerd. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/89716-scherm-rotatie-werkt-niet-meer-rotatie-lock-niet-geactiveerd.html)

dasfri 22-04-11 15:53

Scherm rotatie werkt niet meer rotatie lock niet geactiveerd.
 
De schermrotatie van mijn 3Gs werkt niet meer, terwijl ik de rotatie lock niet geactiveerd heb, deze staat gewoon uit.
Geen enkele app gaat in landscape als ik mijn scherm draai.
Spelletjes reageren normaal, dus zou je denken dat het geen hardware probleem is. Een reboot, een reset, herstel via iTunes gedaan, en een firmware update naar 4.3.2 konden het probleem niet verhelpen.:(

Wie kan mij helpen?

Bomans 22-04-11 16:46

Zet je na een herstel een backup terug?

Het is best mogelijk dat de fout in je backup zit.

dasfri 22-04-11 22:12

Bomans bedankt... dit was de oplossing.
Zojuist, een herstel gedaan zonder back-up, en alles doet het weer:)
Wel weer even werk om alle apps in folders te schuiven, kan ik gelijk weer eens opschonen.

brokko 05-05-14 16:16

hey,
Ik heb nu al een tijdje mijn iphone 5. Onlangs had ik er problemen mee en heb ik een nieuwe iphone 5 gekregen. Nu heb ik echter het probleem dat wanneer ik naar muziek luister of de app gewoon open doe, wanneer ik mijn scherm roteer het gewoon zwart wordt. Iemand die weet of dit iets met mijn instelling is of ?

dvischjager 05-05-14 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brokko (Bericht 959001)
hey,
Ik heb nu al een tijdje mijn iphone 5. Onlangs had ik er problemen mee en heb ik een nieuwe iphone 5 gekregen. Nu heb ik echter het probleem dat wanneer ik naar muziek luister of de app gewoon open doe, wanneer ik mijn scherm roteer het gewoon zwart wordt. Iemand die weet of dit iets met mijn instelling is of ?

Als het scherm helemaal zwart is als je je iPhone in landschap-mode draait, is een harde reset misschien de oplossing. Er zijn meer mensen die problemen hebben met de muziek app.

brokko 05-05-14 20:07

En hoe doe je dit precies?

dvischjager 05-05-14 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brokko (Bericht 959026)
En hoe doe je dit precies?

Dat staat op je scherm als je je muis over het blauwe tekentje heen houdt.

Ik zal het hier uitleggen:

Houd de sluimerknop (bovenop de iPhone) en de thuisknop (onderaan de iPhone) zo'n 15 secondes tegelijk ingedrukt. Als je het Apple logo ziet mag je ze loslaten. Dan wacht je tot hij is opgestart, en dan zou het opgelost moeten zijn.

Guest-20180925190238 05-05-14 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brokko (Bericht 959026)
En hoe doe je dit precies?

Klik op het blauwe vraagteken achter de woorden harde reset

brokko 05-05-14 20:14

Bedankt voor de hulp maar het heeft niet geholpen :s


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:01.