iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaring bellen i4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/89839-ervaring-bellen-i4.html)

beyazz 25-04-11 00:52

Ervaring bellen i4
 
Dag allemaal,

Sinds ik de i4 heb irriteer ik me mateloos aan het trillen van de telefoon tijdens het bellen.

Ik schrik me iedere keer weer de ...., als ik een berichtgeving van waar dan ook krijg. Dat ding begint dan namelijk te trillen aan men oor!

Ik heb gegoogled naar een mogelijke oplossing, kwam alleen geen oplossing tegen. İk hoop dat iemand hier een oplossing kent..!

JailbreakerPro 25-04-11 10:50

Hoe bedoel je precies ik heb zelf ook de iphone 4 en daar heb ik geen last van

beyazz 25-04-11 11:49

Het gaat als volgt:

Tijdens het telefoneren, trilt de i4 wanneer ik een bericht via: whatsapp, sms of e-mail binnen krijg.

Guest-20180925190238 25-04-11 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beyazz (Bericht 667779)
Het gaat als volgt:

Tijdens het telefoneren, trilt de i4 wanneer ik een bericht via: whatsapp, sms of e-mail binnen krijg.

Dan zet dat trilding toch uit in Settings -> Sounds. Dat is toch niet zo moeilijk.

Je kan ook naar de AppStore gaan en zoeken op "Secrets for iPhone". Koop die app voor 0,79 €. En dan heb je het gehele iPhone handboek op je iPhone staan.

coppess 25-04-11 13:46

@timosha, als de TS dat doet, dan krijgt hij helemaal geen trilsignalen meer. Hij wil alleen geen trilsignalen als hij aan het bellen is.

beyazz 25-04-11 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door coppess (Bericht 667808)
@timosha, als de TS dat doet, dan krijgt hij helemaal geen trilsignalen meer. Hij wil alleen geen trilsignalen als hij aan het bellen is.

Iemand snapt t gelukkig..!

Nu nog een oplossing =]

coppess 25-04-11 19:13

Volgens mij is dat standaard niet mogelijk ( ik ken het probleem, ik erger me er ook wel eens aan) misschien met een jailbreak app, maar ik heb er nooit naar gezocht.

Guest-20180925190238 25-04-11 20:09

Eindelijk heb ik het ook begrepen, corrigeer mij als ik het weer verkeerd begrepen heb want ik lijd soms onder dûre de comprenûre.

Het ding moet trillen bij inkomende dingen als er niet gebeld wordt maar mag niet trillen als er inkomende dingen zijn tijdens het bellen? Nee, dat gaat niet.

beyazz 25-04-11 23:48

Je zet het nu behoorlijk ingewikkeld neer, maar t klopt wel =]

Ik heb trouwens een jb, heb ook naar mogelijkheden gezocht.. Niets gevonden, vandaar ook dit topic.

JornZ 26-04-11 09:40

Zelf een tweak programmeren en uitgeven in Cydia? :) Want dit kan niet.

beyazz 26-04-11 16:50

Als ik kon programmeren had ik het overwegen..helaass =]

ethel 07-07-11 11:14

hey

heb 2 weken mijn iPhone4 en ik vind nergens hoe ik bv:bij email en sms een map kan aanmaken om mails te bewaren of smsjes....
en is dat normaal dat als ik een sms typ er boven staat "mms" ik dacht dat er een verschil daar tussen was, of niet....
hoe kan ik een lied uit mijn afspeellijst van mijn Laptop die ik op mijn iphone gezet met Itunes (al weet ik niet meer hoe ik dat gedaan heb) toevoegen als bel of ringtone...
ik heb nog meer vragen maaar durf jou er nog niet mee lastig vallen, ik wacht eerst af of je er tijd voor hebt
alvast bedankt voor je eventuele hulp
ethel


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.