//

Exchange mail zorg plots voor gigantisch data traffic + Battery drown

Exchange mail zorg plots voor gigantisch data traffic + Battery drown discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs kreeg ik het bericht dat m'n data limiet was overscheden. zeer raar want volgens mijn data meter op de iphone was er geen probleem. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-04-11, 14:59
Mr_Trouble Mr_Trouble is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard Exchange mail zorg plots voor gigantisch data traffic + Battery drown

Onlangs kreeg ik het bericht dat m'n data limiet was overscheden. zeer raar want volgens mijn data meter op de iphone was er geen probleem.

Wel merkte ik dat de iphone enorm warm was en dat de batterijmeter bijna zichtbaar verminderde. op 20 minuten (niets doen) was hij al aan 50%.

Exchange e-mail profiel gewist - reboot - terug instellen en alles was terug opgelost.

enkele opmerkingen.
Push stond NIET aan toch was data verzonden (zo'n 200MB op 60 minuten).

heb dit fenomeen al verschillende keren voorgehad maar ben nu toch ongerust aangezien er blijkbaar toch data traffic gaat over 3G zelfs ZONDER dat je mail of iets anders raadpleegt.

Bij navraag over het data verkeer bij Proximus melde ze me dat m'n telefoon constant data stuurde vanaf 1 uur s'nachts. ik was op dat moment aan het slapen dus deed ie dat helemaal zelfstandig)

na did eerste voorval de iphone volledig gereset (alles gewist) en ENKEL e-mail account toegevoegd. Vandaag hetzelfde voorgehad. plots telefoon warm en 40% batery. Geen push ingesteld aangezien ik dat niet betrouwde.

ik heb dezelfde e-mail account/server op m'n iPad en daar heb ik dat probleem niet (andere provider)

iemand oplossing ?

als ik op die manier m'n data limiet overschreidt en ik bij moet betalen - kan ik dan bij apple terecht voor schadevergoeding ?

een bezorgde iPhone gebruiker

gegevens :
iPhone 4 32 GB
iOS :4.3.2
Proximus (België)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-11, 21:26
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Het lijkt erop dat er een of ander proces blijft hangen. Wat in de meeste gevallen welke ik tegen gekomen ben is een hard reset. Heb je dat al geprobeerd, de sleep en de home knop ingedrukt houden totdat het apple logo weer verschijnt.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 exchange mail accounts chrisoe iPhone algemeen 14 24-11-10 13:13
push mail via exchange artworx iPhone algemeen 5 21-07-09 00:45
exchange mail dhm iPhone algemeen 29 11-06-08 23:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.