iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Windows Herkent mijn iphone niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/89918-windows-herkent-mijn-iphone-niet.html)

JailbreakerPro 29-04-11 14:31

Nou niet Dus alles van apple verwijdert. Itunes op nieuw geinstaleerd en computer opnieuw opgestart. Mijn iphone aangesloten en dan zegt ie nog steeds Het stuurprgramma kan niet worden geinstaleerd.Echt erg dit want ik ga binnekort de ipad 2 kopen en daarmee wil ik niet ook dit probleem hebben.

Weet iemand mischien iets om dit optlossen
Alvast bedankt

nickholtus 29-04-11 18:13

Probeer een andere USB kabel en anders misschien een systeem herstel naar een paar maanden terug ( je bestanden blijven bewaard)

JailbreakerPro 29-04-11 18:19

IK heb al een adnere kabel geprobeerd en dat werkt ook niet. En bedoel je met systeemherstel van de computer of van mijn iphone

Guest-20180925190238 29-04-11 18:42

Foutcode 52 betekent bij Windows x64 (Vista/7) dat de één of andere hardware driver (CPU, North Bridge, South Bridge, USB Bridge, enz...) niet digitaal ondertekend is.

Of je draait op die Windows machine de één of de andere BIOS emulator met een niet ondertekende driver.

In de Device Manager zouden enkele uitroeptekens moeten staan, ook bij de verborgen devices.

De Apple drivers ZIJN digitaal ondertekend maar kunnen niet op een device geïnstalleerd worden waarvan niet alle hardware drivers in orde zijn.

JailbreakerPro 29-04-11 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 669215)
Foutcode 52 betekent bij Windows x64 (Vista/7) dat de één of andere hardware driver (CPU, North Bridge, South Bridge, USB Bridge, enz...) niet digitaal ondertekend is.

Of je draait op die Windows machine de één of de andere BIOS emulator met een niet ondertekende driver.

In de Device Manager zouden enkele uitroeptekens moeten staan, ook bij de verborgen devices.

De Apple drivers ZIJN digitaal ondertekend maar kunnen niet op een device geïnstalleerd worden waarvan niet alle hardware drivers in orde zijn.

Ja dat klopt in apparaatbeheer staat inderdaad in geel uitroepteken bij apple mobile device. Maar hoe kan ik alle hardware drivers in orde krijgen:(

suzanne79 05-07-11 16:05

Ik heb precies hetzelfde probleem. Snap er niets van, splinternieuwe computer, splinternieuwe iphone en een heel verhaal over verkeerd geinstalleerde itunes en CD/DVD's. Stuurprogramma werkt soms ineens niet meer, krijg steeds code 52. Als ik het in apparaatbeheer verwijder en dan opnieuw iphone aansluit installeert hij wel gewoon het stuurprogramma. Wordt echter dan niet herkend in itunes?! Iemand een idee? Heb volgens de site van apple werkelijk alles al van de computer afgegooid (incl quicktime etc) en iets veranderd in de registerinstellingen omdat er dus ook geen CD's geimporteerd konden worden. Nu een nieuwe melsing bij opstarten itunes: itunes is onjuist geinstalleerd. als u cd's wil importeren of branden moet u itunes opnieuw installeren. Heb dit nu 5 keer gedaan en ben er een beetje klaar mee. 2 Problemen dus: iphone wordt niet herkend en ik kan er geen muziek opzetten. Schiet lekker op. Helluuuup!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:39.