//

Niet meer bereikbaar na update

Niet meer bereikbaar na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik vorige week de update naar 4.3.2. heb gemaakt ben ik niet meer bereikbaar voor T-Mobile klanten. Zowel bellen als SMS komt niet aan. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-11, 08:44
Powerslave Powerslave is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard Niet meer bereikbaar na update

Sinds ik vorige week de update naar 4.3.2. heb gemaakt ben ik niet meer bereikbaar voor T-Mobile klanten. Zowel bellen als SMS komt niet aan.
Hoe kan dit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-05-11, 14:28
Ruby76 Ruby76 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

hoi,

Ik had afgelopen weekend exact hetzelfde probleem. Het is volgens mij nu weg..Maar ik heb het de laatste tijd vaker..Mijn netwerk is weg!
Ik ben een Tmobile klant. Afgelopen weekend gingen de inkomende gesprekken direct naar de voicelmail, ik kreeg ook alleen een berichtje dat ik een voicemail had en kon nergens zien dat ik een oproep gemist had..
Sms was helemaal drama...
  #3  
Oud 02-05-11, 18:13
Powerslave Powerslave is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

bij mij is het zo dat ik eerst T-mobile klant ben geweest, overgestapt naar Vodafone, gewoon twee maanden geen probleem gehad maar na de update dus wel, mailtje naar T-mobile gedaan en zij adviseren te herstellen en als een nieuwe te installeren maar dat zie ik niet zo zitten eigenlijk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
filmrol niet bereikbaar rhvanloenen Muziek, foto & video 5 31-05-11 23:09
Alle iDevices: website GreenPois0n niet bereikbaar AlonzoMusic Jailbreak 12 12-02-11 23:52
bellen: regelmatig niet bereikbaar sipkes iPhone algemeen 26 09-09-09 22:24
iPhone 3G, wel signaal maar niet bereikbaar i-Ed iPhone algemeen 11 16-08-09 15:19
iPhone 1e gen.: Niet mobiel bereikbaar. RioolDokter Unlock 7 29-08-08 23:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:01.