//

iPhone 4 camera opent niet

iPhone 4 camera opent niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb vorige week vrijdag mijn iPhone laten vallen, waardoor hij een heel klein beetje nat is geworden. Ik heb natuurlijk meteen gecontroleerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-05-11, 22:16
Emma0408 Emma0408 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard iPhone 4 camera opent niet

Hallo iedereen,

Ik heb vorige week vrijdag mijn iPhone laten vallen, waardoor hij een heel klein beetje nat is geworden. Ik heb natuurlijk meteen gecontroleerd of alles het nog deed, en dat was ook het geval. De volgende dag werkte alles nog steeds prima, maar vanaf zondag werkt de camera niet meer.
Het probleem is als volgt:
Als ik de camera aanklik, opent de sluiter niet. Ik kan wel naar de filmrol gaan vanaf dat scherm, maar de camera zelf werkt niet. Ook de camera aan de voorkant voor Facetime werkt niet meer.
Welke stappen kan ik ondernemen voordat ik er maar vanuit moet gaan dat de camera kapot is?
En is de camera te maken?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-11, 00:24
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Waarschijnlijk iets los/ kapot. Terugbrengen voor garantie/ reparatie em hopen dat er niet teveel vocht in is geweest anders heb je geen garantie. Kun je altijd naar onafhankelijke locale 'bel boer' / 2e hands telefoon reparatie shop gaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: calender opent niet meer op iphone daretodo Desktop-applicaties 3 21-01-11 13:45
camera app opent video Mickeymii Desktop-applicaties 1 15-12-10 07:29
Camera opent niet Holten iPhone algemeen 3 07-08-10 16:43
camera opent niet Tim14ww iPhone algemeen 7 08-07-09 17:44
Appstore op iPhone opent niet Huinca iPhone Apps 8 08-08-08 21:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.