//

iPhone 4 netsnoer werkt niet

iPhone 4 netsnoer werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gister heb ik last van een zeer vervelend probleem, Als ik mijn iPhone 4 aan het bijgeleverde usb blokje in het stroomnet stop laad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-05-11, 22:33
JNR42 JNR42 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 10
Exclamation iPhone 4 netsnoer werkt niet

Sinds gister heb ik last van een zeer vervelend probleem,
Als ik mijn iPhone 4 aan het bijgeleverde usb blokje in het stroomnet stop laad me iPhone niet op geen bliksem tekentje & normale wallpaper op lockscreen.

Echter als ik me iPhone aan een willekeurige PC of Laptop hang dan laad deze wel gewoon op. Ik heb al 2 andere iPhone laders geprobeerd en 1 universele USB oplader maar het toestel laad nogsteeds niet op.

Heeft iemand hetzelfde probleem ? of weet iemand hier een oplossing voor dit is zeer lastig aangezien ik me iPhone normaal altijd op me werk oplaad.

Ik heb al geprobeerd om me iPhone te soft-resetten & 4x het mute knopje heen en weer schuiven & de iPhone met power en home toets na 7 seconden ingehouden te hebben op te laten starten maar niks werkt tot nu toe
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-11, 00:21
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Heel bijzonder, als hij via pc laadt zou het software kunnen zijn wordt even herstellen in iTunes.. Toch apart
  #3  
Oud 05-05-11, 09:04
JNR42 JNR42 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macaap Bekijk bericht
Heel bijzonder, als hij via pc laadt zou het software kunnen zijn wordt even herstellen in iTunes.. Toch apart
Ik heb de iPhone herstelt maar nogsteeds laad deze niet op aan de netstroom en wel aan de USB van me PC of laptop.

Ik heb met vodafone contact gehad hun hebben mij een claimnummer gegeven nu kan ik hem naar een vodafone winkel brengen en opsturen dat duurt ongeveer zo n 10 werkdagen.

Is er geen andere oplossing ?
  #4  
Oud 05-05-11, 09:10
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JNR42 Bekijk bericht
Ik heb de iPhone herstelt maar nogsteeds laad deze niet op aan de netstroom en wel aan de USB van me PC of laptop.

Ik heb met vodafone contact gehad hun hebben mij een claimnummer gegeven nu kan ik hem naar een vodafone winkel brengen en opsturen dat duurt ongeveer zo n 10 werkdagen.

Is er geen andere oplossing ?
Ben bang van niet, als je hem hersteld hebt als nieuwe iPhone dan is hij software matig helemaal 'clean', moet wel een hardware defect zijn. Ik zou hem opsturen, je hebt hem zo terug en wel voordeel bij, niet kunnen laden aan stroom is wel heel irritant.
  #5  
Oud 05-05-11, 09:32
JNR42 JNR42 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macaap Bekijk bericht
Ben bang van niet, als je hem hersteld hebt als nieuwe iPhone dan is hij software matig helemaal 'clean', moet wel een hardware defect zijn. Ik zou hem opsturen, je hebt hem zo terug en wel voordeel bij, niet kunnen laden aan stroom is wel heel irritant.
Maar valt dit binnen mn verzekering of kost dit me gelijk me eigen risico ?
  #6  
Oud 05-05-11, 10:33
Edwin67 Edwin67 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Haaglanden
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JNR42 Bekijk bericht
Maar valt dit binnen mn verzekering of kost dit me gelijk me eigen risico ?
Ik zou daar de verzekeringsvoorwaarden op nalezen.
Valt het toestel binnen de garantie (consumenten 24mnd) dan lijkt het mij een zorgeloze actie.
ConsuWijzer - De wettelijke garantieperiode in Europa

Wellicht weten ze in de vodafoneshop meer.

Succes
  #7  
Oud 05-05-11, 11:18
JNR42 JNR42 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin67 Bekijk bericht
Ik zou daar de verzekeringsvoorwaarden op nalezen.
Valt het toestel binnen de garantie (consumenten 24mnd) dan lijkt het mij een zorgeloze actie.
ConsuWijzer - De wettelijke garantieperiode in Europa

Wellicht weten ze in de vodafoneshop meer.

Succes
Ik heb net met een aantal reparatie winkels gebeld, deze vertellen mij stuk voor stuk dat de iPhone Dock Connector waarschijnlijk defect is dit kost zo n 60 euro om te repareren maar heb het toestel precies 30 dagen en een garant verzekering.

Zou ik nu toch me eigen risico moeten betalen ? aangezien ik er in me polis niks van vind
  #8  
Oud 05-05-11, 11:31
Edwin67 Edwin67 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Haaglanden
Berichten: 8
Standaard

30 dagen? Terug nr verkooppunt en laten repareren.
Wel even je j.b. er af halen. Toestel clean en schoon op laten sturen.

Kan geen uitspraak doen over eigen risico. Lijkt mij sterk dat dit geen garantie zou zijn..
  #9  
Oud 05-05-11, 11:33
juwlez juwlez is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Almere
Berichten: 55
Standaard

yoww, nee dit valt onder fabrieksgarantie. Het valt niet onder fabrieksgarantie als er sporen zijn van val, stoot of vochtschade. Je dient het op te sturent onder vermelding van je claim nummer. mocht het overhoopt toch voorkopen dat dit niet gedekt wordt door je fabrieksgarantie, denkt je verzekering alles.

btw, werk bij vf.
  #10  
Oud 05-05-11, 19:18
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Enige manier om erachter te komen is Door met het toestel langs de winkel te gaan, ik verwacht wel dat dit onder garantie valt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet keesdr iTunes 2 07-02-11 19:41
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 13:54
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
Ten einde raad: iTunes ziet iPhone niet - Recovery Mode werkt niet... Marked Unlock [archief] 22 12-05-08 11:34
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.