//

iPhone neemt ten onrechte ruimte in!

iPhone neemt ten onrechte ruimte in! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4 (16GB) met iOS 4.3.3 neemt ten onrechte ruimte in. De iPhone zegt dat ik muziek op mijn iPhone heb staan, maar dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-05-11, 08:38
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard iPhone neemt ten onrechte ruimte in!

Mijn iPhone 4 (16GB) met iOS 4.3.3 neemt ten onrechte ruimte in. De iPhone zegt dat ik muziek op mijn iPhone heb staan, maar dat is helemaal niet zo. Heel raar.. 500MB raak ik daardoor kwijt.

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-11, 08:50
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Nu heb ik mijn muziek er weer opgezet. Tijdens het synchroniseren zegt die dat ik 2,2 GB aan ruimte over heb en na het synchroniseren 1.7GB. Heel raar. Elke keer gebeurd dit als ik op de synchronisatie knop druk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone (vrije ruimte) S¡mon Chat en geruchten 52 19-01-10 20:48
iPhone 2G defect - Alles geprobeerd, ten einde raad iPetert iPhone algemeen 7 28-09-09 17:23
BN'er gespot met iphone (NCRV - Ten einde raad) Doosje Chat en geruchten 1 02-05-08 16:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.