iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Front glas vervangen iPhone 4 ? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/90459-front-glas-vervangen-iphone-4-a.html)

BigG 06-05-11 12:20

Front glas vervangen iPhone 4 ?
 
Weet er iemand een adres in Belgie om het front glas te vervangen van een iPhone 4 die ik gisteren heb laten vallen? (liefst terwijl ik er op kan wachten)
Heb eens aan het rondneuzen geweest maar alle adresjes lijken me in Nederland te zijn ?

Groeten,
G

BigG 07-05-11 14:52

Ben gisteren met men gehavende iPhone4 naar Kortrijk moeten rijden om het front glas te laten vervangen.

Bij AZ Repair hebben ze het glas op een half uurtje vervangen terwijl ik een tasje koffie kreeg aangeboden ;-)

Het heeft me wel €150 euro gekost maar beter dat dan men toestel 1 maand kwijt te zijn .... Men garantie zal nu wel vervallen zijn vrees ik.
Ik kan echter geen verschil zien in het nieuwe glas tov het oude ...

Ben dus heel tevreden ...

P.S: men toestel is op straat uit men broekzak gevallen van dus nog geen meter hoogte .... Ik draag men toestel altijd wel zonder enige bescherming of iets dergelijks. Zal dus in de toekomst nog een tikkeltje voorzichtiger moeten zijn ...

kal_el 07-05-11 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigG (Bericht 671362)
Ben gisteren met men gehavende iPhone4 naar Kortrijk moeten rijden om het front glas te laten vervangen.

Bij AZ Repair hebben ze het glas op een half uurtje vervangen terwijl ik een tasje koffie kreeg aangeboden ;-)

Het heeft me wel €150 euro gekost maar beter dat dan men toestel 1 maand kwijt te zijn .... Men garantie zal nu wel vervallen zijn vrees ik.
Ik kan echter geen verschil zien in het nieuwe glas tov het oude ...

Ben dus heel tevreden ...

P.S: men toestel is op straat uit men broekzak gevallen van dus nog geen meter hoogte .... Ik draag men toestel altijd wel zonder enige bescherming of iets dergelijks. Zal dus in de toekomst nog een tikkeltje voorzichtiger moeten zijn ...

Bedankt voor de tip, misschien ga ik er ook nog heen!

BigG 07-05-11 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 671363)
Bedankt voor de tip, misschien ga ik er ook nog heen!

No problem :-) :D

rino123 30-01-14 08:10

Ik ken een goede reparatie shop maar is nederlands?
iPhone reparatie Nijmegen

freestyle4all 30-01-14 09:26

150 euro lees ik hier boven? Lol.

60 euro bij de repair-shop hier in Soest. Binnen 20 minuten stond ik weer buiten.
Dat is een beetje de standaardprijs overigens.

http://www.iphonereparatiesoest.nl

Guest-20180925190238 30-01-14 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rino123 (Bericht 947860)
Ik ken een goede reparatie shop maar is nederlands?
iPhone reparatie Nijmegen

Je bent lid sinds gisteren en je hebt vier (4) berichten geplaatst. Vier (4) berichten met reclame voor dat winkeltje. Krijg je nu zelf niet het gevoel dat het begint op te vallen? :rolleyes:

Otje82 30-01-14 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 947872)
Je bent lid sinds gisteren en je hebt vier (4) berichten geplaatst. Vier (4) berichten met reclame voor dat winkeltje. Krijg je nu zelf niet het gevoel dat het begint op te vallen? :rolleyes:

Het zal wel z'n eigen winkeltje zijn 😛

jabado 30-01-14 11:23

Hangt er vanaf waar je in Belgie woont, reparatie bedrijven zijn in Breda, Tilburg en Dongen, Nrd-Brabant.
En klaar terwijl u wacht.

Richu75 30-01-14 13:23

Ik vind met google genoeg bedrijfjes in Antwerpen die iDevices repareren terwijl je wacht. Allemaal 99 euro zo lijkt het.

Als je een klein beetje handig bent kan je het zelf ook. Een nieuw lcd/digitizer kost zo rond de 40 euro. Klein uurtje schroeven.

Als je er zelf aan wil: let erop dat je een LCD met digitizer koopt en niet een los LCD of digitizer!

peterNmore 31-01-14 18:15

@all,

natuurlijk is het oppassen geblazen met de aanbieders van copy-schermen.De prijs is dan aanzienlijk lager dan van een origineel scherm.De kwaliteit van een copy laat veel te wensen over,krasgevoelig,bedieningsgemak etc.
Een goede reparatie kost nu eenmaal wat meer vanwege de originele onderdelen.

PeterNmore

suzuki2002 31-01-14 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigG (Bericht 671362)
Ben gisteren met men gehavende iPhone4 naar Kortrijk moeten rijden om het front glas te laten vervangen.

Bij AZ Repair hebben ze het glas op een half uurtje vervangen terwijl ik een tasje koffie kreeg aangeboden ;-)

Het heeft me wel €150 euro gekost maar beter dat dan men toestel 1 maand kwijt te zijn .... Men garantie zal nu wel vervallen zijn vrees ik.
Ik kan echter geen verschil zien in het nieuwe glas tov het oude ...

Ben dus heel tevreden ...

P.S: men toestel is op straat uit men broekzak gevallen van dus nog geen meter hoogte .... Ik draag men toestel altijd wel zonder enige bescherming of iets dergelijks. Zal dus in de toekomst nog een tikkeltje voorzichtiger moeten zijn ...


150 euro ???????????????? Ik persoonlijk vind dat erg duur origineel inkoop ligt vele euro,s lager

Richu75 01-02-14 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peterNmore (Bericht 948053)
@all,

natuurlijk is het oppassen geblazen met de aanbieders van copy-schermen.De prijs is dan aanzienlijk lager dan van een origineel scherm.De kwaliteit van een copy laat veel te wensen over,krasgevoelig,bedieningsgemak etc.
Een goede reparatie kost nu eenmaal wat meer vanwege de originele onderdelen.

PeterNmore

Ik denk dat 8 van de 10 het verschil niet zien. Tuurlijk is orgineel beter, maar hetbis allemaal OEM spul. Wat is dan orgineel?

suzuki2002 01-02-14 11:57

Ik weet 100 procent zeker dat 10 van de 10 het verschil niet ziet .

Het is niet Allemaal oem spul .

Origineel is te herkennen aan apn nummer op elk onderlinge onderdeel van het scherm
En bepaalde kenmerken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.