//

iphone 4 los gekocht

iphone 4 los gekocht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb 2 weken geleden een iphone 4 gekocht los bij mediamarkt. ik heb 2 keer aan de verkoper gevraagd of er ook internet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-05-11, 16:50
koen700 koen700 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Exclamation iphone 4 los gekocht

hallo,

ik heb 2 weken geleden een iphone 4 gekocht los bij mediamarkt.

ik heb 2 keer aan de verkoper gevraagd of er ook internet tethering op zit via Wi-Fi en hij zij ja zeker het is een los toestel dus het moet er opzitten dus daarom heb ik een los toestel gekocht voor 50 euro duurder want ik had hem ook kunnen kopen met een T-Mobile sim Lock. dan zal het er zeker niet op zitten dacht ik.

maar toen ik thuis kwam en ik hem aan de computer aansloot om alles goed te zetten dacht ik dat zit wel goed. maar toen alles klaar was zag ik het al het zat er niet op!

toen ben ik terug gegaan naar de mediamarkt en nu zegt die man dat ik het heb gezegd dat het er op zat en hij zij als je het wil moet je hem maar jailbreken ( wat ik wilden voorkomen )

nu is mijn vraag is er een manier om het gratis er op te zetten en het echte programma van Apple dus niet Pdanet enzo

ik zit bij provider T-Mobile.

M.v.g. Koen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-11, 16:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Personal Hotspot en Tethering is onderdeel van iOS 4.3.x.

Of jouw provider dat toestaat is een heel ander verhaal waar Mediamarkt of om het even welke winkel dan ook geen invloed op heeft.

Je moet dus bij jouw provider gaan klagen, of die iPhone jailbreaken.
Reageren

Labels
iphone 4, simlockvrij, t-mobile, thettering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 los of met abonnement Meneerx Koopinformatie Nederland 3 05-10-10 14:41
Los toestel gekocht, hoe krijg je er internet 3g op? Wekk iPhone algemeen 27 25-01-10 19:22
Iphone los toestel Upodtouch Koopinformatie Nederland 5 19-12-09 17:32
iPhone 3G los kopen N33D Archief 1 01-07-08 22:20
Los toestel 3G iPhone gemmelos Archief 2 10-06-08 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:37.